Gjest Skrevet 18. juni 2006 #1 Del Skrevet 18. juni 2006 da skal vi fulle inn helsekortet, ta blodprøver, og så tenkte jeg å spør henne om hun har sånn som man kan høre hjertelyden med:) Gler meg, men jeg kvir meg til å ta blodprøver, blir alltid så dårlig:( Ellers er jeg 11+5 i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 18. juni 2006 #2 Del Skrevet 18. juni 2006 Ja, spør om hjertelyd... Åååååååå du burde glede deg! Har kjøpt sånn babywather jeg, så jeg kan høre på hjertelyden når jeg vil... Ikke tenk på blodprøvene...les plakatene meds de holder på med det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 18. juni 2006 #3 Del Skrevet 18. juni 2006 babywatcher...mener jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. juni 2006 #4 Del Skrevet 18. juni 2006 Hvor tidlig kan man høre hjertelyden med babywatcher? Hadde vært morro å prøve etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå