Gå til innhold

kiine81-Even kommer 19 juni:)

Anbefalte innlegg

Hei du :)

Bare lurte på en ting, kan du fortelle meg litt om hva som foregår i en ks-samtale, hva er det de går innpå, hva spør de om, er det som regel en lege ? En mann ?

Hva går samtalen ut på, når får man vite om man får innviglet ks osv.

Jeg aner liksom ikke hva jeg går til, gruer meg vanvittig :(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5392434-kiine81-even-kommer-19-juni/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner hva du mener med at du gruer deg til samtalen. Men du må tenke på at alt helsepersonell er der fordi de ønsker å være til hjelp for DEG. "ekle" leger og jordmødre burde ikke få jobb i det hele tatt! Før hadde jeg virkelig legekontor- og sykehusskrekk, ble svett bare av å gå inn på venterommet, og syntes det var kjempekkelt. Liker det ikke nå heller, men tenker at jeg har da vel rett til å bli behandlet som et menneske jeg og! Så da krever jeg å bli hørt på, og sier i fra med en gang hvis jeg føler jeg blir dårlig behandlet.

Ang. samtalen, så er det vel rutine fordi de vil være helt sikre på at det ikke er noe som taler imot keisersnitt. Og så er det jo greit å få informasjon. Si ifra om alt du tenker på og er redd for, og få svar på alt mulig. Pass på at det ikke blir en diskusjon som du ikke kan henge med på, det er din legetime (eller noen ganger jordmor). Kanskje informasjon om bedøvelsen? Så settes du opp på operasjonsprogrammet, og til samtale med anestesilegen. Avtale om å møte opp dagen før osv.

Beklager at svaret ble litt langt..... Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...