Gå til innhold

Har dere fått strekkmerker ennå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 35 og har heldigvis ikke fått noen. Magen min er forholdsvis liten, men siden jeg var ganske tynn før graviditeten er jeg redd strekkmerkene vil komme nå fremover hvis magen vokser mye mer.

Når kom deres strekkmerker hvis dere har?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh yeah, har fått et sett "tigerstriper" på hver side av magen. Det begynte så pent med en liten en jeg såvidt kunne se for ca 2 uker siden, men så har de multiplisert seg gitt.. Er 36+3 i dag :o)

Skrevet

Jeg var også ganske liten før magen vokste.

Er nå i uke 34 og fått ett merke. Veldig lite og er akkurat over piercing hullet ved navlen. Tok ut ringen i uke 9 så det er nok ikke det.

Er redd det kommer flere for jeg er ikke så stor nå heller...

Skrevet

39+2 og nups, ingen strekkmerker, bare en veldig fin mage!!

Skrevet

Over termin og masse strekkmerker siden uke 34, synes det blir mer hver dag. Har bare lagt på meg mage, og den er stor.

Skrevet

Noen strekkmerker på undersiden av magen- men det gjør ingenting!!! Får jo verdens beste premie :o)

Skrevet

er forresten 36+1 idag :o)

Skrevet

Ingen strekkmerker enda og 15 dager til termin, så det er bare å krysse fingrer. Når dem ikke har kommet nå, så kan dem holde seg borte! Nemlig:))

Skrevet

""""Oh yeah, har fått et sett "tigerstriper" på hver side av magen. Det begynte så pent med en liten en jeg såvidt kunne se for ca 2 uker siden, men så har de multiplisert seg gitt.. er 34+3.....hadde en fin age føre det:/

jeg bare kopierte det du skrev jeg...sku tru jeg hadde skrevet det;)

Skrevet

Visst ikke du har fått noen til nå, så får du sikkert ikke noe fremover heller.. Om du vokser masse plutselig, kan det kanskje dukke opp noen, men det er jo hormonelt og genestisk.

Jeg har fått en del jeg.. På hoftene og magen, de første kom vel rundt uke 26, så har det kommet nye nesten hver dag:( Er i uke 31.

Skrevet

Nei, ikke ennå.... 9 dager til termin.

Skrevet

er 33+4 og har ikke strekk -streker, men prikker!! små røde klomper der hvor noen av di gamle (fra puberteten) er, på låra og sidene ved magen...disse kommer nok til å strekke seg opp skal du se...men håper nå di forblir sånn som nå...for nå er det ikke stor forkjell fra di gamle;)

Skrevet

Magen min er dekket med strekkmerker. Alle kom fra uke 37 og utover i mitt første svangerskap. Har ikke fått noen flere i forrige svangerskap og foreløpig ingen flere i dette. Jeg hadde veldig flat og definert mage før min første graviditet og magen ble kjempestor, så det er kanskje ikke så rart at de kom.

Skrevet

har hørt flere ganger om de som ikke har hatt strekkmerker nesten frem til termin, men så gikk de på overtid, opptil 2 uker, og fikk en hel masse.

Vet ikke om dette er ganske vanlig jeg?

Skrevet

Ingen med nr en, å hadde heller ikke fått no nu med nr to..

Trudde æ, så ser æ tre daga før ultralyd termin at æ hadde fått tre streka på ene sia..

Å nu fire daga over har æ fått ett te :o(

Syns det va trist æ, for hadde vært så heldig te nu..

Skrevet

Går snart over i uke 37, å har heller ikke sett noen. ENDA... Får ikke håpe de kommer, men ser ikke bort fra det... :/

Skrevet

Denne gangen har jeg ikke fått noen, men fikk litt med første mann, da fikk jeg de bak knea og alle steder, men med nr to la jeg på meg mye og endte opp med mange strekk merker. Jeg fikk mest rundt navlen og så har jeg arr etter blindtarm oprasjon så jeg har noen fine der og. Men det gjør meg ingen ting. Vi har jo barn i magen, det er bare en naturlig del at vi får slike merker. Men heldig de som slipper de da.

Skrevet

Jeg fikk ingen strekkmerker under mitt forrige svangerskap, og har ikke fått noen ennå i dette heller. Er i uke 32. Men jeg får vente å se, magen er større denne gangen så vil vise seg etter hvert om de kommer. men mener å ha hørt at det er lite sannsynlig at jeg får det denne gangen når jeg ikke fikk sist, Får stole på det.

Skrevet

Nei, jeg har ikke fått noen. Er 32 uker på vei i dag. Jeg fikk ingen da jeg gikk med nr 1, men det er ingen garanti. Jeg krysser fingre og tær! Jeg har derimot sprukket underhud på rumpen. Det fikk jeg allerede da jeg var i tenårene. Siden det er svært sjelden jeg blotter akterspeilet, gjør det ingenting ;)

En venninne av meg fikk strekkmerker den siste uken da hun gikk med nr 2. Skikkelig kjipt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...