Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nope, jeg skrev bare : jeg blir svett bare ved tanken jeg :)

Skrevet

Hva slags svar forventer du egentlig da på spørsmålet "Hvordan har du klart det?" ? Jeg har jo ingen magisk formel og så *poff* kom 8 barn. Om jeg hadde hatt problemer med å få barn hadde jeg jo neppe fått 8 eller hva?

Skrevet

Har samsovet med alle ja, men _samsover_ jo ikke med alle da, om du skjønte forskjellen? Og selv om vi til enhver tid alltid har hatt minst et barn i senga har vi ikke hatt noen som helst problemer med sexlivet om det var det du lurte på. ;-)

Skrevet

hehe.. okei:) Forumet burde vært ordna sånn at når en har signert med anonym i ett innlegg, så ble den neste anonym 2.. men det lar seg vel ikke gjennomføre:)

Skrevet

Jeg er imponert!! Selv håper jeg på 4, og tenker det må være nok i massevis! men må jo si du er heldig som har så mange! Å få barn er jo bare fantastisk!!

Skrevet

Nå er jo ikke vi ett menneske da, og hvor lett eller vanskelig det er å følge opp barn kommer an på så mye, spesielt hvordan man i det store og hele legger opp livet sitt med tanke på bosted, jobb osv.

Skrevet

Misunner deg, eg! Har lyst på fem ungar sjølv (men det spørst vel om eg får sambuaren med på fleire enn tre...), og forstår godt at det går an å ynskje seg endå fleire. Dei veks jo til, du har jo ikkje 8 babyar! Dei største hjelper til, dei yngste har fleire enn berre mamma å søkje hjelp, trøyst og selskap hos. Tenk å ha gleda over både tenåringar, småungar og ein baby i huset på same tid...det må vere heilt fantastisk!

Men takke meg til sjukehusfødsel. Hadde ei fantastisk fødselsoppleving som eg neppe ville ha fått heime, og koste med på barsel i dagane etterpå. Men det er godt vi er ulike:)

Skrevet

er du slank? klarer du å ta vare på deg selv oppi alt?

Skrevet

Er visst mange som ser for seg en flokk med babyer når man sier man har 8 barn ja... *ler*

Og det er definitivt sant at hver alder har sin sjarm. :-)

Skrevet

Jeg går ut fra at det er meg du spør selv om du har lagt spørsmålet under Vero76 sitt?

Og ja, jeg er slank... ;-) Jeg veier like mye, eller rettere sagt lite nå som før jeg fikk førstemann. Jeg veier 60 kg fordelt på 177 cm nå som den gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...