Gå til innhold

Hvor mye gjør dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå i uke 34, og presser kroppen daglig. Jeg løfter stadig tunge ting, og går som en strikkball fra det ene til det andre.

jeg blir kjempesliten, men har ikke tid til å vente på at andre skal gjøre det for meg.

Er også plaget med mye kynnere.

det jeg egentlig lurer på er om jeg setter barnet mitt i fare, eller går det greit så lenge jeg fortsatt står på bena.

Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har vært vant til dette hele svangerskapet så skal det ikke være skadelig, men at du blir sliten går masse utover deg selv. Gravide trenger lengre tid på å hente seg inn etter anstrengelser, og etterhvert vil du merke at du blir kjempeandpusten bare av å smøre seg på leggene.. ;o)

Jeg har tatt det mye mer med ro i svangerskapet, de første 4 mnd fordi jeg var så trøtt og utslått (hadde en fulltidsjobb og en kveldsjobb), og det gikk utover hus, samboer og ikke minst humøret.. Etter det ble jeg plaget med bekkenet, jeg prøvde å trene så lenge som mulig men måtte bare gi meg. Ble i tillegg sykemeldt 60%.

Jeg ville tatt det mer med ro var jeg deg, ihvertfall hvis du blir plagsomt sliten og hvis det er mye stress. Husk at du trenger krefter både til fødsel og ikke minst tiden etterpå..

Skrevet

Jeg driver også på med endel fysisk arbeid, det har jeg igrunn gjordt hele svangerskapet. Men jeg passer på at jeg ikke blir for sliten, og at jeg ikke løfter alt for tunge ting.

Jeg har flyttet fra utlandet og det har ført til masse ekstra jobbing. Denne helgen har vi faktisk ordnet med de siste møblene og eskene, det er helt utrolig hvor mye og hvor lang tid flytting tar. I tillegg har jeg en hund og en katt, så det blir mye støvsuging og turgåing. Men jeg liker og holde meg i form.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...