Gå til innhold

Jeg er så redd for å få laaaaange sykluser..

Anbefalte innlegg

Etter plaster-slutt var mine sykluser 29 og så 36 dg. nå er jeg på dag 36 i 3pp og ingen tegn til hverken TR eller GR.... Sukk, jeg er utolmodig nok som det er om jeg ikke også skal ha sånne lange og ustabile sykluser som skal gi meg kjepper i hjulene... Jeg ønsker såååååååå at TR skal komme NÅ, sånn at jeg i alle fall har en viss regelmessighet i galskapen :P

Fortsetter under...

det er litt av en utfordring ja. og spesielt siden vår jobbsituasjon gjør at det ikke går å ha sex annenhver dag syklusen igjennom. Det hadde vært så mye enklere om alt var som en klokke, da hadde vi nok fått det til på et vis.

Jeg blir også ekstra skremt når jeg leser om de som får lengre og lengre og lengre sykluser, og så forsvinner kasnkje TR helt. Det er min store skrekk, for jeg vil ha bebis NÅ!!

Jeg har også skrekk for at mensen skal forsvinne helt, men forstå meg rett, jeg vil jo at den skal forsvinne slik at jeg er gravid, men ikke at den forsvinner slik at jeg ikke har mulighet til å bli gravid.

Men nå har jeg laaange og uregelmessige sykluser. Sluttet på pillen for 8 måneder siden, og har siden den tid hatt sykluser på mellom 5 og 7 uker. Ikke så kjekt når en planlegger baby nei... Men får bare tenkte positivt likevell. Bedre å ha lange sykluser enn å ikke ha noen syklus i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...