Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Picnick/ tapas-lag i elveparken! Hver tar med seg noe godt og enkelt å spise som kan deles, så koser vi oss i solen på et teppe eller fler. Noen har sikkert reist på ferie, men vi som er igjen i byen (eller på landet, hihi) kan få en fin samling.

Hva med søndag 16. juli? for tidlig med lunsj klokken 11??? Bedre med litt utpå dagen, klokken 14-15??? Eller når det blir litt svalere utpå kvelden, kanskje 1830? Hvis det regner får vi finne på noe annet, en innendørs greie... forslag mottas:

Skriv tilbake!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5392034-hei-drammensjenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden jeg bor i Drammen, må jeg nesten slenge meg på denne tråden også.. Har ikke vært i form til å være med på treff, men har veldig lyst til å bli kjent med flere i Drammen. (Flyttet hit i fjor sommer).

Hvor langt er dere på vei da? Jeg er 24+3. Første barn.

Forresten er jeg bortreist den helgen i juli...

Annonse

HeiHei Jenter!

Bor ikke i Drammen (enda) men naa er det sannelig snakk om at jeg og sambo skal flytte dit i l0pet av sommer/h0st f0r den lille popper ut!

Saa hadde i saa fall vert kjekt aa blitt kjent med noen av dere :)

Tenkte bare jeg skulle si ifra jeg tihi :) Drammen er jo en kjempeflott by!!

*Klemmepaa*

Heihei :) Har termin i slutten av november, saa er enda lenge til da :)

Vet ikke om det blir Drammen enda, men vi skal flytte og Drammen er stadig med i samtalene.. Men akkurat naa er det bare i tankene! Skal si ifra hvis jeg kommer dit en tur, eller om vi bestemmer oss for aa flytte :) Hadde vert kos med noen kjente, i og med at det bare er svigerfar som bor der hehe!

*mase-mase*

Kan vi ta det helga før for eksempel.....?? Så får jeg vært med. hehe

Så det var ei anna ei som var bortreist den 16. også, så.....

Vet det kommer flere treff, men nå er jeg bare superklar siden jeg ikke fikk vært med forrige gang. (Magesyke og oppkast hele gjengen her i huset da)

;-)

Annonse

Skriv dere på:

8 juli:

9. juli:

15. juli:

16. juli:

Pinnsvintrine

22. juli:

Pinnsvintrine

Eller skal vi ta det en kveld i uka, hvis det blir vanskelig å få med mange samme dagen i helgen....??? Sleng inn datoer her ----)

Jeg er ny innpå her og vil veldig gjerne være med på treff nå som jeg endelig er i form til det.

Hvilke dag det blir går for det samme for meg så lenge det ikke er etter 27.juli, da drar jeg på ferie.

Hadde forresten vært greit om det ikke var så altfor tidelig på dagen:)

Gleder meg til å møte dere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...