Alvefjeset Skrevet 18. juni 2006 #1 Skrevet 18. juni 2006 Hadde 6-8 minutter imellom, og varte fra 20-over 40 sekunder. Dette stod på et par timer. Rart, kunne nesten stille klokka etter når de skulle komme! De gav seg heller ikke hvis jeg reiste meg opp og gikk omkring! Jeg gikk å la meg i håp om at ting skulle stoppe opp, siden sønnen min på 20 mnd hadde astma anfall og trenger endel medisiner når det står på! Det roet seg fort ned da jeg fikk lagt meg, og ble lenger og lenger tid imellom!!! Inatt derimot, må det gjerne starte igjen. Lillemann trenger ikke medisin lenger og jeg er mere komfortabel med å sende han bort til besteforeldre!!! Så, smerte kom til meg, har 19 dager til termin!!! Flere med det samme?
Gjest Skrevet 18. juni 2006 #2 Skrevet 18. juni 2006 jeg har hatt det på samme måte i hele dag,men i stad ga det seg. jeg har 35 dager igjen. men kan godt føde nå for det... for jeg er ganske lei.. hodet har vært festet et par uker nå,har nedpress så det holder... er andregangsfødende..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå