Anonym bruker Skrevet 18. juni 2006 #1 Skrevet 18. juni 2006 Til dere som har født før. Har det vært noen sammenheng mellom det å ha kynnere relativt ofte og føde nærme termin. Med min førstefødte gikk jeg to uker over, men hadde ingen merkbare kynnere. Nå har jeg det konstant i uke 35. bare nysskjerrig............
Karoline's*mamma Skrevet 18. juni 2006 #2 Skrevet 18. juni 2006 Fekk tidlig kynnara sist, og va ein dl plaga med det. Fødde 10 dagar etter termin, men det er jo mulig det likevel har ein samenheng.Kanskje eg ellers hadde gått mykje lenger over?
mamma4? Skrevet 18. juni 2006 #3 Skrevet 18. juni 2006 Hadde mye kynnere fra uke 14 sist og fødte 9 dager før, har hatt mye kynnere fra uke 14 denne gangen også, nokså likt, men hodet er ikke festa, han virrer rundt som en jojo, og er nå to dager over termin , tre- fire cm åpning og ingen tegn til at noe skjer.
lilleBrumm Skrevet 18. juni 2006 #4 Skrevet 18. juni 2006 Sorry, men ingen trøst å få her heller:-( Hadde ingen kynnere første gang og fødte da 10 dager før termin. Andre gang mange kynnere de siste 2 mnd. Fødte 11 dager over termin. Denne gangen mange kynnere fra ca 5. mnd. Ingen forhåpninger om at det kommer til å skje noe før termin, desverre.
Gjest Skrevet 19. juni 2006 #5 Skrevet 19. juni 2006 masse kynnere i mine svangerskap. 1 kom 6 dager etter og 1 kom 2 dager før
sologmåne Skrevet 19. juni 2006 #6 Skrevet 19. juni 2006 Jeg hadde ingen kynnere i første svangerskap, og fødte to dager etter termin, og andre gangen hadde jeg konstant kynnere fra uke 16, og fødte også 2 dager over termin. Denne gangen er det også masse kynnere, men jeg regner ikke med å føde noe tidligere, denne gangen, heller.
*Annemor* Skrevet 19. juni 2006 #7 Skrevet 19. juni 2006 Hadde det vært en sammenheng skulle jeg født for lenge siden. Har hatt kynnere i 9 uker nå, ganske vonde er de og, men ingen fødsel. Har nå akkurat en uke igjen til termin og føler på meg at jeg nok må gå over tiden:(
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 19. juni 2006 #8 Skrevet 19. juni 2006 Det har ingenting å si for når du føder... men kan gjøre åpningstiden lettere! Jeg hadde sykt med kynnere sist, fra uke 15-16 ca. Fikk 6 dager før, og merket nesten ingenting til åpningsriene før helt på slutten..
*toppris* Skrevet 19. juni 2006 #9 Skrevet 19. juni 2006 håper fødselen blir lettere, har selv kynnere hele tiden nå, og er 28+1. Hadde ikke så mye før, men nå er det bare mer og mer.. Syns det er ekkelt, skremmende og veldig irriterende. Det er rett og slett ubehagelig.. Har prøvd det meste med det å dusje, slappe av på sofaen, endre stillinger, bevege på meg osv, men uten hjelp... håper det hjelper på fødselen, men håper ikke at det vil si at barnet kommer mye før termin..
Ta sats;-) Skrevet 19. juni 2006 #10 Skrevet 19. juni 2006 Har hatt masse kynnere i alle mine tre svangerskap. 1.mann kom dagen etter termin, 2.mann kom dagen før. Har termin i morgen, men ingen tegn til fødsel ennå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå