Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er glad jeg gjennomførte den og ikke avbrøt pga alle de dommedagsprofetene jeg fikk her om dagen...

I kveld (3. dag) så grein hun i 1 min og 30 sek...Så pudret hun litt og så sovnet hun... Dessuten, så har hun de 2 siste nettene sovet rundt, uten å våkne en eneste gang, og sovet lenger enn vanlig (til 7)..

Regner ikke med at hun får verken spiseforstyrrelser, blir shoppoholiker eller narkoman eller får psykiske lidelser av den grunn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra :) den funka bra her i huset også ja. Tror nok det går bra ja :) hehe!

Skrevet

Klart den funker.

Bra du ikke gir opp.

Må tåle å høre litt grining!!

Sånn er det bare!

Skrevet

hvor gammel er hun? ei venninne anbefalte den til meg, men tuppa er bare 4 mnd...

Skrevet

De må egentlig være 6mnd, de har ikke godt nok minne før det.

Skrevet

Det var godt at det gikk bra:) Har selv positive erfaringer fra en såkalt skrikekur, og jeg er selv et "offer" for skrikekur. Jeg må si om meg selv at jeg ikke har fått varige men av den grunn heller:)

Skrevet

Vent til barnet er 5-6 mnd. Men det er veldig effektivt, hvis man gjør det på rett måte. Og det finnes milde versjoner av såkalt "skrikekur"..

Skrevet

og til HI, gratulerer med vel gjennomført! Dere vil få det mye bedre alle sammen.. Gutten min ble en helt ny og mye mer fornøyd gutt da han lærte seg å finne søvnen selv.. Han er mye mere fornøyd hele dagen, og sovner av seg selv også på dagtid..

Skrevet

Du får satse på at hun ikke får noen problemer da..

men jeg må si at jeg skjønner ikke at dere tør å gamble med de små sine følelser på den måten..

trist

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...