Lilje74 Skrevet 18. juni 2006 #1 Skrevet 18. juni 2006 Synger dere for barnet i magen? I såfall hva synger dere?
cambaby*20.juli-06* Skrevet 19. juni 2006 #2 Skrevet 19. juni 2006 hei! vi synger vår egenkomponerte sang, den får fler og fler vers etterhvert som tiden går..tjihi..artig!! håper ho kjenne den igjen når ho kjem ut..
Lilje74 Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2006 Wow, det må jeg si var imponerende... selv har jeg bare såvidt begynt å nynne noen vuggesanger jeg sånn halvveis husker...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. juni 2006 #4 Skrevet 19. juni 2006 Med sistemann ble det "Det kan bare lillebror". Visste at det ble en gutt til da... Med førstemann ble det diverse sanger som jeg husket fra egen barndom.
Karoline's*mamma Skrevet 20. juni 2006 #5 Skrevet 20. juni 2006 Sang "blåmann blåmann bukken min" til storesøster då ho var i magen. Ho likte ikkje den sangen når ho kom ut, enno blir ho urolig på fnget a den sangen, veit ikkje kv det er. Kanskje mamma ikkje har såå fin sangstemme, hihi.. Så denne gangen blir det ingen spesiell sang, berre det eg syng for storesøster. (Og det er ikkje den same som sist).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå