Gå til innhold

Kanskjesnart!

Anbefalte innlegg

Er du her? Går det bra med deg? Har ikke sett noe til deg på flere dager og fant ut at jeg måtte etterlyse deg.

Om du bevist har tatt deg en pause herifra, vet jeg at nettopp det kan det være lurt innimellom. Jeg gjorde jo det for noen veker siden og det var veldig godt å få kobla av litt. Men nå er jeg tilbake for fullt, og jeg må si at jeg savner nicket ditt når jeg slår på maskina.

Håper alt står bra til med deg!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5391732-kanskjesnart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

Koselig at du roper på meg:o)

Har ikke vært så mye her inne i det siste, jeg måtte ha en pause. Er litt oppgitt for tiden, og redd jeg aldri skal bli gravid, og har ikke så mye å bidra med, føler jeg, bare negative tanker som at dette prosjektet er det bare å gi opp. Det blir nok bedre snart, håper jeg.

Hare vært gjennom første pp etter lap., og det ser ikke ut til at det funka denne gangen heller. Har begynt å blø allerede nå, enda ikm er førstkommende mandag.

Skulle ønske jeg hadde litt solskinnstanker å spre, men haåper å komme sterkere tilbake med det snart. Jeg tror jeg blir i bedre humør bare jeg vet at mensen kommer på ordentlig. Jeg blir tullete i hodet av å skulle spekulere for mye rundt hva som skjer med kroppen min, så jeg tror vel kanskje jeg har vært litt redd for å være her inne også, i den betydning at da ville tankene begynne å surre for mye igjen. Men jeg klarer jo ikke å holde meg unna heller;o)

Hvordan er det med deg da? Er du full av pågangsmot igjen? Har du bestemt deg for at dere prøver som vanlig, eller?

Mange klemmer fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5391732-kanskjesnart/#findComment-5412470
Del på andre sider

Nei og nei!!!

Nå skrev jeg det laaange svaret til deg og så ble jeg logget av og mista alt!!!!!

Det jeg ville si var at det er trist å høre at du er så oppgitt. Synes synd på deg! Det er nå denne forbannade berg og dalbanen som vi så ofte kjører, men den er heldigvis på toppen noen ganger også, husk det!

Skal ikke dere inn til samtale ang. ivf snart? Legg inn en søknad og dere er i gang! Dette skal dere klare, med eller uten hjelp! Jeg prata med en gynekolog i går og han kunne fortelle at det nå er kun 3 mnd ventetid på ivf! Søker dere nå, er dere i gang i løpet av høsten.

Siden det ikke har gått et helt år siden vår siste sa, kunne vi ikke sende inn papirene før i september. (Spiller jo ingen rolle om vi har prøvd i 3 og et halvt år....) Men vi er ferdig utredet, og kan være i gang allerede før jul, så det er bra!

I går ble vi forklart sædprøveresultatene på en annen måte, og legen så veldig lyst på saken. Han sa at mengden veide opp for de med feil, så her var det visst ikke noe i veien for å lykkes. På grunn av dette vil jeg fortsette å prøve på egenhånd fram til evnt.ivf. Jeg er fremdeles redd for at det skal gå galt, men må prøve å fokusere på det positive.

Ellers kunne legen fortelle at han trodde grunnen til at det tok så lang tid for oss å bli gravie lå hos meg. ( Vi skifter stadig med å ha skylden her...) Den ene egglederen var visst nokså tett av grums og trengte en utskylling. Men nå, nå er jeg klar som aldri før! (i allefall fysisk)

Håper du snart får noen bedre dager kanskjesnart! Og du, du må aldri være redd for å gå inn her og banne, klage og syte! Du kan iallefall alltid rope på meg!

Mange trøsteklemmer fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5391732-kanskjesnart/#findComment-5416515
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...