Gå til innhold

Akupunktur i Stavanger-distriktet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Hebbelille

Jeg er på min siste rugedag, skal teste i morgen tidlige, er kjempespent!!!!

Dette er vårt andre forsøk (1. fryseforsøk) og denne gang har jeg hatt en time med akupuntur for å stimulere livmoren. Hun sa at hun hadde hjulpet andre i min situasjon, men kunne selvølgelig ikke garantere resultat. Men jeg kan jo gi det navnet hennes, hun heter Helga Bjørheim.

Nå har jeg lagt frem testen til morgendagen, så nå er det bare å krysse fingrene......

Åååå...så spennende. Vil ønske deg masse lykke til i morgen. Det kommer nok to blåe kryss hos deg i morgen :-))

Krysser fingrer og tær for deg.

Takk for tipset, skal prøve å ringe henne i morgen.

Håper å høre fra deg hvordan det går i morgen.

Klem

Hei Hebbe lille

Dessverrre ble det ingen klaff denne gang heller :-(

Er veldig skuffet, men samtidig så vet man jo at der ikke er noe 100% sjansen for å lykkes. Vi har nå fortsatt 3 egg på frys og 2 ordinære forsøk igjen, så vi gir ikke opp. Dessuten så sier legene at der ikke er noen god grunn for at vi ikke skal kunne greie dette selv, så hvem vet, kanskje i løpet av sommeren :-))

Så nå skal vi bare kose oss og nyte sommeren, og så er vi i gang igjen i august håper jeg.

Vel, ha en fin sommer så møtes vi vel sikkert her i august!

Annonse

Hei vi holder på med vårt første ivf forsøk.Jeg går til en som heter Tom Fjelltvedt og holder til på Sandnes.Har hørt han har gode resultater,men jeg har ingen erfaring å selv,enda.

Skal begynne på spray 1 juli og stikke 1 august visst jeg får en mens i sprayperioden.Det gjorde jeg ikke sist,så jeg fikk ikke begynnt på sprøytene,men gikk lenge på sprayen.Nå prøver jeg igjen og håper det går bedre denne gangen,da blir det uttak og innsetting i uke 33.

Hei

Jeg går til en akupunktør som også er jordmor på sykehuset. Hun setter bare nåler i ørene. Jeg vet ikke om det hjelper, men jeg synes det er trygt og godt at hun er jordmor også.

Hun heter Lillian Manger Rørosgaard.

Hjemmesiden er: www.mammasnart.no

E-post adressa er: [email protected]

Hun har erfaring med å hjelpe de som allerede er gravide med kvalme og andre svangerskapsproblemer, og bruker akupunktur ved fødsler. Og så hjelper hun sånn at kroppene våre blir mer klare for å bli gravide.Det koster 300 kr. pr.gang, og hun holder til på Eiganes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...