Gå til innhold

Melkallergi, noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Jenta vår på 10 uker har hatt magesmerter og luftplager i 14 dager. Kuttet ut melkeprodukter for 3 dager siden, og hun gåter myyyye mindre. Det tyder vel på at det kan være intolleranse for kumelk. Hvordan kan jeg finne ut det? Hun har hatt problemer med å få ut avføringen, og den er veldig løs og illeluktende når den kommer ut. Det siver på et vis.

Dersom det er melkeallergi, må jeg da holde meg unna alt som har med melk å gjøre? Melk i boller, rømme, pannekaker (buhuuuu!!)...osv...

Stygt å si det, men håper nesten det er melkeallergi, for da kan jeg ihverfall utelukke kolikk. Men kolikk går vel fortere over...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5391614-melkallergi-noen-med-erfaring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jenta mi på 2,5 har melkeallergi,, men fant det ikke ut før hun var nesten to år...

Kan være melkeallergi ja, men er litt tidlig å si det, kan være bare hun sliter med å få ut lufta,,,(tarmene er ikke utviklet enda vet du.=)))

Mini er her 5 uker nå og har holdt på sånn hele tiden,, har og nå kuttet ut melk i kosten min for å se...

(min har akkurat lik avføring som du beskriver, men det er normalt når de kun får mm........

Håper for din og hennes del at det ikke er melkeallergi, for det er et mas...(men de kan vokse det av seg da,,):-)Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...