Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå har jeg gått hele uka uten å merke så mye som et lite symptom, og har nesten sutret litt pga det. Har liksom ikke følt meg gravid i det hele tatt!! (er 5+3 bare da, så sikkert normalt).

Nå har det stikki og småkrampet seg nedi der i hele dag! Litt vondt, men ikke veldig - men nå bekymrer jeg meg for det også! Har lest mange innlegg om folk som har mye mer vondt, og at slike stikk, kramper, "strekking" er normalt....og det er det helt sikkert!

Bare godt å få "snakket med noen" - har nemlig ikke fortalt "nyheten" til flere enn kjærsten min og ei venninne, og ingen av de er tilgjengelig for sutring i dag! Hehe..

Takk som hørte på!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5391517-sm%C3%A5stikk-og-kramper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, hei. Jeg er ikke nøyaktig samme situasjon som deg:)Fikk pos test i dag:) Jeg har også de stikkingene du snakker om og for meg føles det helt ok. Har lest litt rundt og det betyr visst at livmoren strekker seg og sånn:)

hei! Du er nok ikke alene med det, jeg gikk og ventet på mensen jeg trodde helt ærlig at jeg skulle få den, helt til jeg tok testen og skjønte at jeg faktisk ikke skulle få den på en stund=) Føler meg ganske ny her jeg skjønner ikke helt hva mange ord betyr f.eks5+3?? kan noen fortelle meg det? Hilsen gry

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...