Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen andre som har fått vonde, svære åreknuter rett under huden på de ytre kjønnsleppene, rett over klitoris liksom?? Jeg har hatt det i mange uker er i uke 33 nå. Disse gjør super vondt og verker skikkelig. Det skal ikke mye ståing og gåing før det verker om morgenen. Jeg er redd de skal sprekke.... Noen andre som har dette?? Jeg har nemlig aldri hørt om det før...'

Jeg har foresten fått masse åreknuter på leggene og... såååå lekkert. not... I mitt forrige svangerskap fikk jeg ingenting, hvorfor får jeg det nå?? Kan det ha noe med vektøkning å gjøre... Jeg gikk opp 10 kilo sist, til nå har jeg gått opp 15 kilo.. usj...

Må man operere åreknutene etter fødselen hvis de fortsatt er veldig smertefulle?? Eller går de nesten alltid vekk etter fødsel...

Jeg har foresten fått hemorider og.... USJ:..

stakkar meg:(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5391481-%C3%A5reknuter-p%C3%A5-musa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg har ingen erfaring med det selv, men venninna mi hadde åreknuter der, og de forsvant av seg selv etter fødselen.

Kan ikke være mye behagelig, men det er visstnok mange som har det. Vet ikke om det var noen trøst, men.. :o)

Lykke til!!

Hei på deg.Har også hatt dette en stund. Kommer når jeg står eller når det blir press nedentil. er i uke 32. men har ikke hatt noen smerter, håper jeg slipper det. Undret så enormt på hva dette kunne være da jeg ikke hadde det slik i forrige svangerskap, men da jeg leste at man kunne få åreknuter der nede, regner jeg med at det er det jeg har.

Aner ikke hvordan det blir etter fødsel, håper det forsvinner.

jeg er mer bekymret for ditt andre problem, som jeg da også har vært så heldig å fått. hvordan det vil bli under fødsel???

Lykke til iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...