Gå til innhold

hjelp..hjelp...trenger svar!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg "blødd" hele dagen! det startet kl 8.00 og da var det ganske mye, vi hadde hatt samleie kvelden før, så jeg tenkte det var bare pga av det! jeg sovnet og kl 10 var det ikke like mye blødning, da tenkte jeg at det ikke var noe (bare pga samleie)...men nå har jeg gått hele dagen, og fremdeles er det et par dråper hver gang jeg går på toalettet! (føltes som om d var mensrester nå siste gang kl 20.15)!

mitt spørsmål er: bør jeg ringe føden å høre va de sier??

eller skal jeg bare se det ann et par timer til??

eller kan jeg slå det fra meg...det er bare pga samleie???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA! Ring føden!

Skrevet

Ja jeg ville også ringt føden! Lenge til du har termin forresten?

Skrevet

Hei, hvis det bare er noen dråper som kommer så er det helt sikkert tegningsblødning. Har hatt det sånn i 5 dager jeg nå. På UL på fredag så sa legen at livmorhalsen har begynt å åpne seg (veldig lite da), og at det ikke var fra morkaka, derfor er det sannsynlig at blodet er tegningsblødning. Men du bør ringe føden uansett så du slipper å bekymre deg!

Skrevet

Skal alltid ring føden ved blødning har jeg hørt!! Har du ringt ennå? Spent på hva de sier...

Skrevet

ring ring ring.

Lykke til!

Skrevet

jeg har temin 1 august...me andre ord 6 uker igjen...??

takk for mange svar...jeg tar nok en tlf til føden!!

Skrevet

Har du ringt??

Hold oss oppdaterte da! Krysser fingrene for at alt er bra, er sikkert det!!

Skrevet

hehe...da tok jeg en tlf til føden! først sa hun at jeg kanskje kunne komme inn...(for det var jo litt tidlig å føde nå)..men etter å forklart veldig hvordan blødningen var, sa hun at det virket som det da gikk over...og så lenge jeg ikke hadde smerter eller blodet ikke var veldig mørkt eller slimete kunne jeg bare ta det rolig...men fikk jeg noe smerte/slim eller lignende måtte jeg inn på en skjekk!!

håper bare det gir seg da;)

takk for raske svar...det hjelper å bli pushet litt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...