Gå til innhold

August: Noen som har begynt å pakke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legen min sa jeg kunne begynne å tenke på det...hjelp.

Synes det var litt tidlig..7 uker til termin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke pakket, men jeg har satt frem alle tingene jeg skal ha med...må bare finne bag å ha det i;) har 6uker igjen nå....følte også det var litt tidli, men det er vel alltids greit å ha det klart!!

Skrevet

Nei, men har tenkt på det. Like greit å ha bagen ferdig. SKulle det skje noe før tiden har man nok ikke tid til å pakke. Skal ihf skrive listen over hva jeg skal huske.

Skrevet

tenkte ei sku begynne å lage lister idag. hva ei må kjøpe, huske før sykehuset roper om noen uker.... har 6.5 uke igjen, hadde ikke tenkt å pakke helt ennå. men kansje likegreit å bli ferdig...

Skrevet

Ja, nå er bagen klar, med klær og stæsj både til meg og jenta. Er bare å vente nå....! sukk... 7 uker igjen!!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Ja jeg har kun 5 uker igjen det er lenge å vente å jeg blir gal.

Jeg begyner å pakke men jeg vet ikke heilt hva jeg må ha med meg til Sykehuset..

Kan noen hjelpe meg med det?

Afrikanske dame..1

Skrevet

Har jeg 5 uker igjen nå eller til min termin 09 .08.06.??

Kan noen hjelpe å svare..

Skrevet

Har også termin 9/8, imorgen har vi akkurat 5 uker igjen.

Skrevet

hallo..

Sille 2.

Hvor bor du?

Alder er du?

er du allene mor eller?

jeg begynnte svangerskapuka 35 søndag.

Det sier Sykehuslegen min.

Jeg haddet uregelmesig mens.

Haddet du og eller regelmessig normal?

vi kan holdet kontakt hvis du vil??

fins det andre i samme termin?

mvh

Skrevet

åj..shit..anbefalte legen d når d va 7 uker til trem. da tror jeg at d er på tide jeg pakker baggen altså.. (4 uker igjen)

Skrevet

Hallo..igjen

Jeg har kun 4 uke igjen fra Neste uke sei fra Søndag....

Jeg grure meg..

Jeg er 8 måned på vei fra søndag tror jeg..

Hva tror dere?

Termin første 09.08.06

Jeg har begynnt aleredet men jeg vet ikke klær jeg skal ha med meg til meg selv.Kan noen gi meg råd?

Du prinssese i magen*høygravid når har du termin og kjønn?

Skrevet

Oi, det var tidlig.....

Jeg er ikke i nærheten av å tenke på det en gang.....

Begynner å tenke på å få ting i hus jeg da, iom at det er under 5 uker til termin, men ikke noe bag og slikt nei.....

Skrevet

Pakket i natt, når jeg ikke fikk sove pga kraftige sammentrekninger.. hehe.. Alt i siste liten! Men det er jo bare ca 4 uker til termin, så det kan jo skje når som helst, egentlig!

Skrevet

Har laget listen og lagt noe oppi bagen, men er langt ifra ferdig enda.. Har 31 dager igjen til il termin. Haster vel ikke så veldig enda, tenker nå jeg:-)

Skrevet

Det var vel tidlig for en lege å anbefale pakking, eller ?!? Jeg har tre uker igjen og har ikke tenkt på det ennå..........

Da jeg skulle ha førstemann fikk jeg 8 dager før termin og hadde ikke forventet fødsel før termin og dermed heller ikke pakket. Det var ikke noe problem, pakket den natten vi dro på sykehuset.

Håper og tror at også dette barnet kommer før termin. Mye er likt m forrige sv.sk mtp stressnivået på jobb og tempoet jeg har i hverdagen. Likevel har jeg ikke pakket ennå, er kanskje for rolig, men tenker at det jeg glemmer, kan mannen min ta med når han kommer på besøk.

Lykke til alle sammen ; )

Skrevet

Jeg har pakket bagen, den har vært klar en stund.. Man vet jo aldri når babyen kommer, min første termin er 1 aug..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...