Anonym bruker Skrevet 18. juni 2006 #1 Del Skrevet 18. juni 2006 Heisann Jeg er i slutten av uke 8 nå og har allerede gått opp 3-4 kilo, ikke spiser jeg mer enn vanlig heller....... jeg har sluttet å røyke så det kan jo være mye derfor da.... noen flere som har meket noe på vekta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 18. juni 2006 #2 Del Skrevet 18. juni 2006 Hei. Jeg er 6+6 og har gått ned en kilo. Håper det fortsetter sånn en liten stund for jeg har nok å ta av. Veier 14 kilo mer nå enn da jeg ble gravid første gang for 9 år siden. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Adrian <3 Skrevet 18. juni 2006 #3 Del Skrevet 18. juni 2006 I løpet av første trimester... de 12 første ukene, la jeg på meg 1-2 kg... men det har blitt noen flere etterhvert da! Tar dette med knusende ro jeg.. regner med at en del av dem forsvinner i forbindelse med fødsel og amming. Og ellers får jeg trene som best jeg kan, når den lille er ute:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå