Havi Skrevet 18. juni 2006 #1 Skrevet 18. juni 2006 Datteren min har hatt noe eksem lignende ved hoften spesielt og litt oppover magen og nedover det ene benet nå siden det ble varmt for en ukes tid siden. Det blusser opp noen ganger og tetter seg og hever huder noe. Noen ganger ser det penere ut igjen. Tror dere det er varme utslett? Det er ofte stygt om morgningen, kanskje hun er varm når hun sover? Har også tenkt på bleie utslett, men det er jo litt oppover og nedover også... Noen andre som har sett noe lignende i disse dager?? Burde jeg gå til legen? Det klør ikke, og hun merker ingenting...
Isdronningen Skrevet 18. juni 2006 #2 Skrevet 18. juni 2006 Hei! Jenta mi på ett år, har også hatt veldig dårlig hud i det sist. Masse tørre flekker og røde prikker som samler seg på forskjellige områder rundt omkring på kroppen hennes. Jeg har prøvd utallige DYRE kremer og salver fra apoteket, men det har ikke hjolpet. Jeg gikk på Rimi og kjøpte en flaske med SPENOL til 8 kr. Hver kveld har jeg smurt inn hele henne, og huden hennes er blitt mye bedre. De tørre partiene og de røde prikkene er blitt borte. Klemmer fra
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 18. juni 2006 #3 Skrevet 18. juni 2006 Småen her har et slikt punkt på ene kinnet. Ser ut som eksem som flasser. Jeg gikk på apoteket og kjøpte hydrokortison 1 % og Locobase. Smører ham om morgen og kveld med begge kremene, først hydrokortison, og 10 min etterpå med Locobase. Funker som bare det!! Nesten vekk nå, og han har brukt salvene i 3 dager )
Havi Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2006 Tusen takk for svar! Vi dro til legen i dag, det var visst sopp. Så nå har vi fått det ene og det andre, og smører på. Lykke til med deres smøring. Jeg bruker også spenol og er super fornøyd med den, billig er den også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå