Gå til innhold

bringebærbladte/bringerbærkapsler

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilken virkning har d egentlig?:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal virke sammentrekkende for livmoren. På denne måten skal livmoren trekke seg raskere sammen og bli til normal størrelse igjen etter en fødsel.

Skrevet

så d er ikke noe man kan ta for å starte fødselen?

Skrevet

Jeg lurer på om jeg har lest at man skal begynne med denne teen før fødselen?

Skrevet

Begynn med teen i uke 35 står det på pakningen:o)

Skrevet

Hm... så rart at man skal ta en te som hjelper for at livmoren skal trekke seg sammen - før fødsel... men, men har nå notert det på lista mi at jeg skal prøve det :-)

Skrevet

Kapslene skal man begynne med de 3 siste mnd av siste trim har jeg hørt.. Men teen i uke 35:o)

Skrevet

urter er mystiske.

bringebærblad, hjelper til med å styrke livmoren, og får den til å trekke seg raskere sammen etter fødselen.

alt trenger en stund for at det sal begynne å virke, ingenting er ikke hokkus pokkus så virker det med engang.

Skrevet

Bringebærkapslene kan tas 3 uker før termin, den forbereder livmoren på fødselen. Det sies også at den kan hjelpe til med å sette i gang fødselen... Den skal også gjøre at fødselen kanskje blir enklere. Pratet med ei som jobber i helsekost om dette...

Skrevet

3 mnd før termin kan en begynne med kapslene.. og teen fra uke 35.. men kapslene er mer effektive... og er absolutt å annbefale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...