Gå til innhold

Hvordan skal jeg regne ut?

Anbefalte innlegg

Jeg skulle ha mensen den 20 mai men den kom ikke, 4-5 dager för den 20 mai fikk spottet jeg i et par dager. Trodde da at mensen var på vei men som sagt den kom ikke den 20..

Den 1 juni fikk jeg utflod, brun/litt blodaktig innimellom ( spes ved fysisk anstrengelse) som varte i 15 dager, altså jeg hadde det hver dag..

Det var ikke den vanlige mensen som jeg bruker å ha..Har hele de 15 dagene hatt mensmurringer som til tiden har värt sterke, ömme/större bryst (BH-en er for liten plutselig :S ) halsbrann og kvalme.. det har ikke gitt seg enda..men utfloden er så å si borte.. 5 tester viser negativt denne siste mnd..

Nå vet jeg ikke hvordan jeg skal regne ut neste EL og når jeg skal ha mensen neste gang...

Regner jeg ut fra den 1 juni når utfloden begynte el?

Jeg ble så forvirra..vil gjerne vite ca når EL er og når TR kommer...

Vi vil så gjerne ha barn..Og pga ekonomiske problemer har jeg faktisk ikke råd til å kjöpe mange flere EL tester og grav. tester... :(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5390431-hvordan-skal-jeg-regne-ut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har ikke vært og sjekket hos lege? Du kan jo være blandt de få kvinnene som ikke slår ut på hjemmetester, men som er gravid likevel.. Du burde kanskje ta en tur til legen bare for å sjekke ut.. Du hørtes liksom litt gravid ut.. Og det at mensen ikke har kommet enda.. så lenge etter ikm er jo typisk tegn også..

Håper du finner ut av ting.

Klem fra Loise

Jeg har hatt mistanke om graviditet hele tiden, mensen min har aldri värt sånn heller..Denne gangen var den helt unormal..

Jeg er også ganske trött og stikkinger i magen..har ömme bryst bare når jeg skal ha mensen men nå har det värt i noen uker, til og med min mann har kommentert at de har blitt större den siste tiden..Bruker aldri å ha halsbrann og sure oppstött men nå har jeg det daglig..

Må på do og tisse veldig ofte og urinen er blitt mye mörkere i farge og lukter mere..

Snakket med min lege på tlf og hun sa at så lenge testen slår ut neg hele 5 ganger så er jeg nok ikke gravid...

Jeg ville ha blodpröve men tror du jeg fikk det?? :(

Nå vet jeg ikke når jeg skal ha EL igjen..alt gikk i surr..det klaffer vel ikke neste gang heller.. :(

Da er vi i 4pp....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...