Gå til innhold

hei chidera

Anbefalte innlegg

Jobber også i barnehage med småbarn, men har gått hver dag på jobb denne halvannen uken og vært skikkelig dårlig.

Men sliter litt i forhold til det og gå til fysioterapeut med tanke på at jeg føler meg så fin i dag. Men det er vel fordi jeg har tatt det med ro...

Er liksom ikke en person som kan sitte stille, men har lest flere advarsler her på nettet!

Får se hva dama på fysioen sier i mårå

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5390314-hei-chidera/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen:-)

Jeg gikk på jobb hver dag jeg også, til jeg var nesten 22 uker på vei, hadde da hatt smerter av og på i flere uker. Men da sa det bare stopp etter en lang dag med påfølgende kveldsmøte. Ringte og fikk komme til legen, og han mente jeg skulle prøve å ta livet med ro i noen uker. Tåler mindre nå enn før jeg ble sykemeldt, så skal få ny sykemelding i morgen. Synes det er ekkelt, i og med at jeg var i ganske god form da jeg ringte legen på fredag og sa jeg ville forlenge den...

Men jeg har fått meg et par "vekkere" i løpet av de siste ukene. Var i byen en dag, hadde et par ærend. Og bekkenet klikket fullstendig. Jeg måtte bare stoppe opp, og der stod jeg da en god stund og lurte på hvordan jeg skulle klare å sette den ene foten foran den andre og komme meg på bussen og hjem... Hadde bare lyst til å gråte. Ble litt skremt da, fikk et innblikk i hvor ille det KAN være å ha bekkenløsning. Etter det har jeg roet ned litt. Er ikke ofte i byen lenger.

Fysioen får si hva h*n vil - det er ikke h*n som kjenner hvor vondt man har det om natta eller etter en dag man har gjort for mye husarbeid. Jeg er også en sånn som er livredd for å ikke være "syk nok" når jeg går til lege eller fysio eller hva som helst - men det får vi nok bare legge fra oss nå! Har lest advarslene her på bim jeg også - og jeg vil ikke ha krykker eller i verste fall rullestol hvis jeg kan unngå det! Jeg vil gjerne være i stand til å ta vare på babyen min selv når h*n kommer ut. Tenk så trist å være så ødelagt av bekkenløsning at man ikke klarer å stelle babyen sin da...

Oida, ble litt lenger enn planlagt dette;-)

Lykke til hos fysioen i morgen!! Får jeg oppdatering?!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5390314-hei-chidera/#findComment-5392449
Del på andre sider

Hei igjen.

Nå har jeg vært hos ei veldig kjekk dame. Hun konstanterte at det var bekkenløsning.

Ble sykemeldt 50% i ei uke, så får håpe det går over etter hvert. Fikk også noen "treningstips" som skulle hjelpe.

Kan anbefale en tur til fysioterapeut!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5390314-hei-chidera/#findComment-5401055
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...