Gå til innhold

skal dere beggyne med 100%jobb etter pemisjonen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

etter hun første så gikk jeg ned til 80%.. hun var ca 60% til dagmamma.. min man hadde fri litt han å.. denne gangen så skal jeg jobbe 60%.. hun skal 60% i barnehage.. min mann har ikke mulighet til å jobbe mindre enn det han gjør no.. han har fri en dag i uka..

Då eg hadde fått mi eldste og vore heime med ho eitt år, var det godt å komme seg ut blandt folk igjen- kvar dag. Men med fleire barn blir det også veldig mykje å gjere her heime, så denne gongen har eg tenkt å vere heime eitt halvt år m perm uten lønn (sia lillegutt er født i februar).. og begynner deretter i 40-60 % jobb tenker eg.

Jobba kun 40 % etter at nr 2 kom til verden- og det var veldig deilig :)

Barna har pleid å bli passa av svigermor i eitt år før dei begynner i bhg, og då har dei berre gått der i 40 % (når dei blei to år altså)

Annonse

Skal egentlig i tilbake i 50 %, men er usikker hvordan vi skal gjøre det med tre unger og så mye jobb som mannen min har. - også er det turnus - blir ikke lett- kanskje jeg søker om å bare jobbe helgen og litt til på kveld - får se- Har dagmamma barnhage og skole og forholde meg til - skikkelig puzzlespill i alle fall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...