Gå til innhold

kan en stole på grav.tester?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er de 100 prosent når de viser svakt positiv?testet 2 dager før ikm. i dag blør jeg friskt litt slimete blod. er dette normalt?mister jeg?

helt fortvilende dette her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen graviditetstester kan vise feil! Quick respons er vel mest kjent for dette! Men samtidig skal den kun vise positiv hvis det kommer hcg hormon på den! (Svangerskapshormon)

 

En annen ting er at 50% av alle svangerskap ender i spontanabort, de aller fleste av disse rundt de dagene du skulle hatt mensen, slik at mange kvinner oppfatter det som normal mens eller evt en forisinket mens!

 

Ellers så er det jo faktisk dem som har mensen under graviditeten, spesielt helt i begynnelsen av svangerskapet! Hvis du synes menstruasjonen din er litt annerledes denne gangen så kan du jo ta en test til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke tenk på at du mister.. vent til "mens" er over, så test på nytt.. vet at flere har noe som kalles festeblødning.. der er en blødning som skjer når egget fester seg. jeg hadde ikke dette selv, men sporte mye om dette, siden dette er min første.. så ikke ta sorgene på forskud :o)

 

krysser fingrene for deg :o) <3<3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så fint at dere er så positive!!!!

Jeg mistet i sa uke 12 i vår,så jeg er vel ikke særlig optimistisk.

tusen takk for oppløftende svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet pos. på CB-test, men hcg-nivået var bare 26. Jeg blødde i to dager, og legen sa at jeg hadde hatt en kjemisk graviditet (egget var befruktet, men festet seg ikke).

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...