Gå til innhold

MaybeMe med spire snuppa mi =)


ღLitjpia24 is hurtingღ

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med deg? Jeg lurer litt på hvordan denne spottinga di har vært siden spottinga mi er litt merkelig egentlig. Begynte med litt blodspor, ikke mye, men litt. Så ble det lyserosa, og nå er det litt gult med litt lyserosa utflod. Veldig merkelig! Har du hatt eller har du noe liggnende? Jeg tenkte jeg skulle ta en test imorgen hvis ikke TR kommer iløpet av dagen eller kvelden da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vennen.

Spottinga mi begynte på onsdag, men da var det bare bittelitt og rosa. I går kom det rosa, tynt blodvann på morgenen, men ga seg ganske fort. I dag kommer det litt brun utflod hver gang jeg er på do, og har gjort det i hele dag. Har ikke noe vondt. Har du opplevd spotting i forbindelse med SA/MA?

Håper det blir med spottinga hos deg, og at du får positiv test i morgen! Krysser fingrene for deg jeg!

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testen ble negativ. Spottinga er tilbake idag hos meg. Ikke mye, men litt blod idag også sammen med masse blankt "vann". Har ikke vanlig mensenvondt heller, men jeg må nok bare vente å se. Når jeg mista blødde jeg masse en dag også sluttet jeg å blø så jeg tror ikke du skal bekymre deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å blø ikke lenge etter at jeg la inn det forrige innlegget. Så nå er det bare å prøve igjen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan går det med deg for tiden da vennen?!? Spottinga gitt seg litt eller?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...