Gå til innhold

Noen med gode forslag?


♥ FrøkenFryd på tjukken

Anbefalte innlegg

MIn bestevenninne skal feire bursdagen med fest snart. jeg kan jo selvsagt ikke drikke, men vil ikke si at jeg er gravid før jeg er 12 uker. Hva unnskyldning kan jeg si for å ikke drikke?Vil ikke at de skal få noe mistanke!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen i dette ja! Hva med å kjøre bil den kvelden, si at du skal hente søsken/foreldre etc på natten? Eller at du går på en antibiotikakur for et eller annet... Jeg synes også dette er kjempevanskelig. Skal på en stor fest den dagen jeg er 11+0 (om 2 uker) og er skikkelig i tvil om jeg bare skal si det som det er når det er sånært 12, eller om jeg skal prøve meg på en unnskyldning. Jeg er kjempedårlig til å lyve, folk ser det på hele meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må du ha en unnskyldning for ikke å drikke da.. ?? si at du ikke er i form til å drikke.. stådd opp tili.. jåbbet mye.. eller no slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe- synes jeg ser deg med vin-flaska med saft i.. tiihii.. de andre blir mer fjasete utover kvelden, mens formen din er den samme:)

Ville bare sagt jeg var uopplagt og sliten jeg.. så jeg ville ha muligheten til å kjøre hjem når jeg ville..

Kos deg på fest!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er det ikke det at jeg trenger en unnskyldning, men jeg vet at hvis jeg ikke drikker på festen vil folk garantert spørre om jeg er gravid. Kan jo si nei, men som sagt, ansiktet mitt avslører meg, jeg er rett og slett ikke i stand til å lyve. Derfor er det lettere å bare komme med en "grunn" først, i håp om å slippe spørsmål....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Si at du går på penicillin, eller at du er i bakrus etter igår eller at du kjører. :-)

Jeg er så dårlig løgner selv, pluss at jeg ikke har førerkort, så jeg kan ikke si at jeg kjører!! Så jeg møtte ikke opp. Sa at jeg ikke kunne for mannen min jobbet overtid. Det var delvis sant, hadde rukket det hvis jeg fortet meg. Men er jo stuptrøtt kl 21, så er ikke mye vits.

Lykke til!! :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for forslag! Må nok gå for pencelin historien.Er ikke god nok unnskyldning for hun om jeg sier at jer er trøtt og ikke orker.. Så er det jo greit å kjøre hjem når jeg blir trøtt..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...