Gå til innhold

Bare ett lite spørsmål angående ømme pupper....


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er nå i min 7pp, og får som regel ømme pupper under el som varer helt til ett par dager før ikm.

Det kan virke som dette er tilfelle denne gangen også, da jeg har ikm ca. 20 juni, og ømheten nå nesten er borte.

Siden jeg hadde bitte lite blod i utfloden for ett par dager siden, og siden jeg har hatt en del andre symptomer denne pp, så lurer jeg nå altså på om jeg likevel kan være gravid??

Har noen av dere som allerede er gravid opplevd noe lignende??

Hadde noen av dere ømme bryster rundt el, som ble svakere mot ikm, og likevel var gravid??

Er kjempetaknemlig for svar =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei på deg...

 

Jeg får alltid ømme bryster mot IKM, men denne ganga da jeg var gravd, så var de ikke ømme i det hele tatt, så det kan så vel være du er gravid:)

 

Krysser fingre for at spiren sitter denne PP..

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan ia69

 

Ja det hadde vært så moro om du kom inn hit snart. Jeg hadde ømme bryster en uke før ikm, og fikk mensen, ble litt lurt kan du si, men den gangen nå som jeg faktisk var gravid, var jeg bare litt øm 2 dager før ikm.

Så muligheten er der absolutt tilstede. Her er alle muligheter åpne!!

 

Lykke til

 

Gyda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gyda =)

Her er du ja! Har tenkt på deg! Går det bare bra?

Jeg er nå inne i min mest desperate periode, og holder på å bli smårar =)

Nå har jeg dessverre begynt å spotte litt, så jeg er redd det ikke går som jeg vil denne gangen heller... =(

Om tr nå dukker opp, skal jeg bestille time hos gynekolog, for nå vil jeg finne ut om det er noe som gjør dette så vanskelig. Mannen skal gå til pers han også ;o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisan ia69

 

Joda jeg skal ikke klage, men formen svinger veldig, fra bra, til helt kaputt noen dager, men jeg klager ikke, det var jo dette jeg ville.

Syns det høres ut som en god ide å ta en tur til gynokologen, greit å få sjekke ut litt.

 

Det kommer til å klaffe skal du se, selv om jeg skjønner at man blir drittlei, når man gjør alle de riktige tingene og ting ikke klaffer.

 

klem fra meg

 

Gyda

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...