Gå til innhold

Vært kvalm i 1 uke nå...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har vært kjempekvalm i en uke...kjempetrøtt, halsbrann og hodepine..

Jeg tok en grav.test om fredagen.. den var positiv med skyggestrek...

har også mensenverkinger... men nå er jeg ikke kvalm lenger.. kan det være at testen viste feil ? og åssen skal jeg regne ut hvor langt jeg er på vei ? hadde mensen 6.april- 9.april... så kom neste 9.mai - 11.mai..så kom neste 4.juni-6.juni....

 

noen som har noen råd ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du regner første dagen i siste menstrasjon, det må vel gjerne være 4 juni? er du gravid er du da i 3 svangerskapsuke..:-) mange som merker det så tidlig, lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var kjemetrøtt i uke 3 av svangerskapet! Og testen var positiv 1 dag før ikm. Håper du er gravid da og at det ikke er noe du innbiller deg!! Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har det sånn jeg også nå..

fikk mensen 31.mai. å jeg har vært såå kvalm å har fått ømme pupper nå de siste dagene.. lurer å litt på om det er "noe der", jeg er i midten av min tredje uke nå om jeg er gravid! Det er jo ganske tidlig å kjenne noe da..men hvem vet:-) Lykke til**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært super trøtt,hatt litt halsbrann,mens smerter stadig, så jeg MÅ bare være gravid....må spise litt hele tiden ellers uvel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et faktum at noen av oss kjenner det så tidlig at vi er gravid.

Jeg har gjort det 2 ganger jeg nå. Kjenner det når jeg har el og så kjenner jeg ingen ting et par dager og da blir jeg kjempe dårlig og nå er jeg 8+5 uker så det kan godt være at du også er gravid ja. lykke til.

Sov masse, spis små måltider og spis link mot halsbrann. og drikk vann mot hodepinen. Så skal du se det blir bedre snart.

Du regner fra 4 juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...