Gå til innhold

har vært kvalm i 1 uke...

Anbefalte innlegg

Har vært kjempekvalm i en uke...kjempetrøtt, halsbrann og hodepine..

Jeg tok en grav.test om fredagen.. den var positiv med skyggestrek...

har også mensenverkinger... men nå er jeg ikke kvalm lenger.. kan det være at testen viste feil ? og åssen skal jeg regne ut hvor langt jeg er på vei ? hadde mensen 6.april- 9.april... så kom neste 9.mai - 11.mai..så kom neste 4.juni-6.juni....

noen som har noen råd ?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5389435-har-v%C3%A6rt-kvalm-i-1-uke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann:)Jeg ville ha tatt en ny test i morgen jeg, det er det eneste som kan gi deg ett sikkert svar. Jeg hadde en SA i mars og hadde da de samme symptomene som deg, så er jo en sjanse for at du er gravid. Men denne gangen ble jeg overrasket med en positiv test uten noe symptomer bortsett fra veldig ømme brystvorter:)Terminen regner du ut på babyverden.no. skriv inn 1 dag av siste mens, så gjør terminkalkulatoren resten:)Mange lykke til klemmer fra meg:)

Hei!

Det er mulig jeg er helt på jordet her, men hvis du hadde mensen 4-6 juni, er det vel vanskelig å være gravid nå?

Jeg hadde mensen 6. juni og har eggløsning ca i dag. + - 26 dagers syklus.

Rart at testen viste svakt positivt selvsagt, men flere her inne melder jo om tester som ikke er helt til å stole på.

Håper du finner ut av det!

:)

Ps jeg har følt meg kvalm on and off omtrent hele tiden siden vi begynte å prøve på ordentlig.... Har funnet ut at kvalme er et vanskelig symptom å tyde noe ut av! Ingenting som er så følsomt for spenning/håp/nervøsitet osv som magen desverre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...