Gå til innhold

September: Ikke kjøpt noen ting...


Emmilo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt småting, men venter enda noen uker med de store tingene av praktiske grunner (som at sambo er bortreist og at vi skal på ferie ;-). Fortsatt god tid ja, men gleder meg likevel til å få saker og ting i hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at du klarer hehe ! Jeg føler at desto tidligere alt er på plass, desto bedre !!! Skikkelig i redeordningen jeg hehe !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg EnJente m EnJente.

Skal på ferie hele juli og da er det ca bare en måned til snuppa kommer, så da er det greit at ting er på plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har heller ikke kjøpt noen ting, men glede meg veldig til å begynne å handle.. selv om magen vokser så syns jeg det er så uvirkelig at jeg skal bli mamma... klarer enda ikke ha helt tro på at det skal gå bra...har sett venninner det ikke har gått bra med...tenker vel litt på det.. også skal vi flytte snart..så da venter jeg litt på det og...men jeg vet akkuratt hva jeg vil ha..hvilken vogn, stellebord, seng ..osv... i midten av Juli er jeg klar til å shoppe for fult:):)

Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe,Jeg er på helt samme planet som deg,anonym... Har kun kjøpt en ting og det er vogn... ( Snublet over flett ny vogn til 2500,- og måtte slå til )... Samt en tåteflaske med spøkelser på, kunne ikke dy meg. Men andre ting lar vente på seg. Mams vil ha med seg meg ut på shopping om en uke eller to, så da blir det visst en del stæsj...Lammeskinnspose,litt klær etc... Men de store tingene lar vente på seg. Skal få en del ting av venninner og familie som er ferdig med små barn, så avventer litt og ser hva vi mangler til slutt. Venter uansett på skattepeng før vi tar oss råd til shopping :)

 

Er jo helt uvirkelig dette her, skjønner liksom ikke at jeg skal bli mamma,samme hvor verpesyk jeg er til tider... Gleder meg jo lell da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

 

Har bare kjøpt en del klær, klarer ikke la være.

Venter en liten jente, så har nesten bare kjøpt rosa.

Kommer til å bli såå lei den fargen etter en stund.

Har ikke kjøpt noe av de store tingene ennå. Håper på at vi skal finne oss et nytt sted å bo før den lille kommer. Har litt liten plass her i leiligheten. Men må vel snart begynne å hamstre inn, greit å gå å handle før man blir for stor, og greit å vite at man har alt på stell i tilfelle hun skulle finne på å komme før tiden :)

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å høre at det ikke bare er jeg som ikke helt førstår at man skal bli mamma... hehe. Jeg gleder meg naturligvis, men det er så mye annet som skal fikses. Driver og pusser opp huset så jeg kjøper materialer til det. Jeg er også litt sån at jeg vil at alt skal gå bra først. Men det blir selvfølgelig shopping i ferien, hjemme i Sverige. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...