Gå til innhold

vondt i siden av magen, ..vanlig???

Anbefalte innlegg

Hallo dere!

Har så utrolig vondt i siden av magen, lokalisert der hvor man har hold, og det føles litt som hold også, men det går lenger bakover i tillegg..

Har hatt vondt der siden jeg våknet i dag, og der blir verre når jeg rører på meg i div stillinger...hm..ble litt bekymret, vet noen om det er farlig, eller er det andre som har det slik???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5389309-vondt-i-siden-av-magen-vanlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har det likedan og har hatt det i flere mnd. Jordmora mente det skulle være sånn.. :)

Hos meg kommer det når jeg er sliten, har løftet, gått mye ol. Aner ikke hva det er men det kjennes nesten ut som hold bare vondere. Hjelper å slappe av.

har sånn jeg også. spurte legen om det. det er ikke noe farlig. det er en blanding av at hormonene gjør musklene mykere og at babyen vokser og da strekker senene i magen seg.

har hørt av en venninne at det blir være etter vært.

jeg drømmer om natta at noen slår meg i magen og sånn. tror det er fordi det gjør vondt når jeg snur meg.

Hadde det akkurat som deg i går, men nå er jeg helt fin - sjøl om jeg kanskje kjenner bitelitt på det fortsatt. Var litt engstelig og tenkte på urinveisinfeksjon/nyrebekkenbetennelse, men også at det ganske enkelt kunne skyldes at magen vokser (er i uke 25). Var skikkelig vondt i natt. Fikk ikke sove og måtte rett og slett ta noe smertestillende. Etter å ha lest svarene du har fått, er jeg nokså trygg på at dette ikke er noe å bekymre seg over. Skal ellers til kontroll på tirsdag, så jeg kommer til å nevne det da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...