Gå til innhold

Utdrikkningslag


liten gutt & spire

Anbefalte innlegg

Jeg skal i utdrikkningslag til helgen og trenger gode unnskyldninger for at jeg ikke drikker... Har ikke lyst til at folk skal begynne å spekulere, da jeg vil at all fokus skal være på bruden, dessuten vil jeg gjerne fortelle det til familien før venner og venner av venner...

Forteller gjerne en hvit løgn, så lenge den er troverdig. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bare til å si at du rett og slett ikke kan, fordi du føler deg ikke helt pigg. Si du er halten og litt småsyk, men selvfølgelig ville du prøve å være med på laget, men da til offer for alkoholen for å klare kvelden. Jeg ville sagt noe slik og kjørt eller noe i tillegg for at det ikke skal bli noe mas utover det. Si du kjører tilfelle formen blir verre...

 

Eller bare at du ikke har lyst på, men den er ofte ikke like akseptabel. :-) Jeg satt å skåla hele kvelden med en tom ølboks de to første festene vi var ute etter at vi fant det ut. Og etter det har vi bare vært på en fest, og da kjørte jeg. ;) Ingen som spør. Men vi skal på sommerfest på st.hans, så da kan det bli verre. Er i uke 9 nå, så begynner å bli mindre farlig om folk finner det ut syns vi. vi har sagt det til familie og bestevennen vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i min 9 uke nå, har rett og slett bestemt meg for å si det når jeg skal i utdrikkingslag neste uke. Noen fikk vite det i går allerede. Umulig for meg å sjule, og ikke vil jeg fortelle masse hvite løgner heller.

 

I et utdrikkingslag er nok bruden i fokus samme hva!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...