Gå til innhold

Mensen og tullete tanker........

Anbefalte innlegg

Blir gal av denne dumme mensen.....

Har lagt merke til at jeg ubevisst hver gang legger merke til hvor lang mensen er og hvor mye det er og fargen. Til og med de mnd hvor jeg er sikker på at jeg ikke har mulighet til å være gravid...

Sånn som nå.... Begynte å blø på fredag. Men ser at jeg blør mindre enn normalt og at det er mye lysere. Blødde fredag og lørdag og i dag blør jeg nesten ikke i det hele tatt. Så begynner tankene å surre.... Selvom jeg egentlig vet at dette faktisk er mensen og det ikke er noe mer å tenke på!

Tror jeg begynner å bli gal av dette tulle denne lille hjernen min driver med...

Helt utrolig hvordan man begynner å ikke tror at mensen er mensen. Man setter seg inn i den gruppen som har mensen de første mnd og dermed raser tankene av gårde selvom jeg forstår hvor tullete det egentlig er.

Blir ganske slitsomt i lengden. Lurer på om det finnes en knapp et sted hvor det går ann å skru av disse dumme tankene !???

Og hvis det er noen som har en slik knapp til overs er det bare å sende den hit.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5388653-mensen-og-tullete-tanker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leter selv etter den knappen jeg da :-) Skjønner selv hva du mener, leter også etter tegn på at mens ikke er mens hver syklus. Men det har desverre hittil alltid vært mens...jaja. Du får si ifra hvis du finner den knappen :-)

Akkurat slik hadde jeg det denne mnd. også, så noen knapp kan jeg dessverre ikke gi deg...:-) Jeg begynte på fredag, så var den borte på lørdag og søndag, for den kom igjen på mandag og varte til fredag igjen (veldig lite og annerledes) .. Og jeg håpet jo selvfølgelig at jeg var gravid og en av de som har mensen i begynnelsen av svangerskapet... Kan hende dette er noe av vår måte å holde fast ved håpet på? Vi er jo laget slik at vi generelt tenker positivt og håper i det lengste?? Vet ikke, jeg - kanskje vi rett og slett bare er sprø?! Godt å vite at det er flere som har de samme tankene i alle fall, så føler man seg ikke gal alene:-)

Klem

Så godt det ikke bare er jeg som holder på å bli gal... :)

Men hvordan skal man forholde seg til alt dette tullet ?

Vi kan jo ikke drive å teste oss hele tiden....

Nei vi får vel se fram til vi er gamle og grå og er ferdig med alt dette babylage tullet!

føyer meg også inn i rekken om å håpe at jeg er en av de "blø-de-første-mnd-av svangerskapet-jentene" .....Men det er jeg jo IKKE! Har jo ikk ehatt EL en gang jeg, så jeg må nesten le litt av meg selv og alle de symptomene jeg har hatt uten grunn i det hele tatt..... Vi har jo faktisk bare drivd med tørrtrening i 15 mnd vi!

Så dere er ikke rare i det hele tatt jenter og jeg har ikke funnet knappen ennå selv:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...