Anonym bruker Skrevet 18. juni 2006 #1 Skrevet 18. juni 2006 Noen som har vært borti det,hele venstre arm...
Lilje74 Skrevet 18. juni 2006 #2 Skrevet 18. juni 2006 Ja, det er visst vanlig for noen å få det under graviditet. Noe med at økt blodsirkulasjon presser på... Ikke farlig, men kan være lurt å si fra til legen. Blir det virkelig ille må du antakelig ha legehjelp. Jeg har hatt det et par ganger, men det går raskt over.
3småengler Skrevet 18. juni 2006 #3 Skrevet 18. juni 2006 JA! Hele høyre arm sovner. For noen dager siden var det bare om natten eller når jeg hvilte meg, men nå skjer det hele tiden og ringfingeren blir aldri helt seg selv. Det går fra å krible litt i fingeren til at hele armen sovner. Blodtrykk og alt var fint på kontroll, så det er visst ufarlig, men fryktelig ubehagelig. Må legge til at jeg er veldig hoven i armen også. Kanskje det er vannet som gjør at den kribler sånn? Bare 12 dager til termin, så jeg får holde ut. Hvor langt på vei er du?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2006 #4 Skrevet 18. juni 2006 Armer,bein, og fingrene mine dovner bort hele tiden! sitter og rører på lemmer, for og holde blodcirulasjonen igang... virkeli ekkelt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå