Gå til innhold

Hadde dere...


Trummelums

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg hadde vondt i magen og var helt sikker på at mensen kom. hadde alle tegnene med hodepine, trøtt og vondt i magen. det var først når jeg var en uke over tiden at jeg tok en test- var så sikker på at mensen kom denne gangen også. Nå er jeg snart 10 uker på vei og begynner så smått å venne meg til tanken på at mensen ikke kommer på en stund :)

ta en test og lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg sitter her med SÅ vondt i magen og bare tenker Å nei!!! Jeg skal egentlig få M nå over helgen...mand,tirsd,onsd.!?? Føler jeg har gått rundt med M smerter i flere uker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags andre symptomer har du da? Jeg testa positivt to dager før ikm selv=) Så egentlig kan du jo prøve å teste..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

egentlig ikke så mange,trøtt og gidder ingenting,opplåst og irritert hele tiden føler jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Absolutt alt er mulig da=) Et par dager før jeg testa stod jeg på kjøkkenet og sa plutselig til mannen min; Jeg er gravid!! Jeg bare visste det akkurat der og da! Spesiell følelse! Tror nok man kan føle det på seg! Du har jo de rette tegnene! Akkurat det er jo så forskjellig fra person til person! Sett deg ned å kjenn etter hva du egentlig tror du er, så kommer du nok frem til det rette svaret=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...