sara_salamander Skrevet 18. juni 2006 #1 Skrevet 18. juni 2006 Fra 18-tiden i går til langt på natt hadde jeg regelmessige kynnere (rier?) hvert 20-30 min, så gikk de ned til 16 min, 12 min og 8 min. Hadde en helt vanvittig verk i ryggen og i hofter og bekken. Så gikk det over. I dag er jeg bedre, men ikke i toppform. Forrige fødsel begynte slik natten før, stoppet opp, og natten etter kom barnet. Jeg er 33 uker i dag, var på ul på onsdag for å sjekke om noe var i gang, da var jeg ikke moden, men hodet låg kant i kant med livmoren. Fredag så syntes jeg at jeg kunne kjenne at nå festa han seg, fikk et enormt nedpress. Hva tror dere??
_marit_20.06 Skrevet 18. juni 2006 #2 Skrevet 18. juni 2006 Oj..da har du egentlig 6-7 uker igjen, det er vell kanskje litt tidlig- jeg ville tatt kontakt med føden bare for å fått sjekket evt modning, de er jo der for oss...
sara_salamander Skrevet 18. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2006 Jeg ringte føden i natt, fikk beskjed om å la det gå litt og heller ringe tilbake hvis det endret seg... men jeg har jo sovnet, så det gav seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå