Gå til innhold

Privat ul, hva skal til for å få dette?


Gjest

Anbefalte innlegg

Nå har jeg sittet å surfet etter å finne litt informasjon om privat ultralyd her i Trondheim! Det ser ikke ut til å ligge så mye informasjon på nettet...

 

Hvordan skal jeg gå frem for en privat ul? Må jeg ha en spesiell grunn?

Min grunn er rett å slett at jeg vil se at hjertet slår og at alt er fint... Jeg skal til legen i min 8. uke, men ganske sikker på at jeg ikke får ul da, så jeg må nok fikse det selv!

 

Kan hvem som helst få dette? Er det noens om i så fall vet hvor i Tr.heim de gjør dette? Evt pris?

 

Tuuusen takk for svar!

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er bare å bestille time det på et privat legesenter, jeg vet ikke hva som finnes i trondheim, men jeg gikk på volvat.. det koster ca 800 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å ringe å bestille time. Jeg gikk på Spesialistlegesenteret, men det har byttet navn til Aeris el Aerius eller noe. Kommer ikke på det. Veldig rolig og behagelig lege som tok seg god tid og forklarte. Fikk ikke vite kjønn, men helt greit. De vil ikke si noe om kjønn før uke 12. Er vel vanskelig å se det også. Ble veldig rolig etter UL jeg. :-)

Dette var forrige svangerskap, ikke dette. Er ikke så bekymret nå. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke å ha noen grunn, bare å bestille, men du må betale, da :) Jeg undersøkte privat UL og fant to steder, Aleris og Medicus (www.fertilitetsklinikken.no). Aleris fortalte meg at de ikke tok imot før i uke 12, og det koster ca 1000 kr tror jeg. Hos Medicus tar de imot fra ca uke 7, og det koster 700 kr. Det er ca 2 ukes ventetid der. Jeg va hos Medicus, og var veldig fornøyd med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...