Gå til innhold

Dere som har bukt pergo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes forsåvidt ikke det har vært så kjekt. Dukket opp bivirkninger ca en ukes tid før ikm og de varte i ca tre uker. Kvalme som kom og gikk, trøtt som ei strømpe, sur som eddik og veldig fort sint uten grunn, kunne grine like lett. Ømme bryster og murring/press neders i magen. Som dere ser er mange av bivikningene de samme som graviditetssymptomer og dermed blir det en ekstra nedtur når mensen kommer. Men hvis det er det en eller to kurer til som skal til for at det skal klaffe er det verd det.

Det eneste jeg ville ha satt som krav for å ta det hvis jeg var dere er at mannen også er sjekket ut. Det er ikke noe vits i å utsette seg for dette hvis det er mannen det er noe feil med. Obs! Det finnes nå forsåvidt verre bivikninger enn det jeg har opplevd. Og hvis dere vil vite mer om hvordan medisinen fungerer og om bivirkninger kan dere se på www.felleskatalogen.no.

Men husk at det er også dem som ikke opplever bivikninger i det hele tatt.

Lykke til framover

Klem

Hei!!

Eneste bivirkningen jeg har hatt på pergo er hetetokter..

Og det er kun di dagene jeg går på pergo som er 5 dager av syklusen.

Jeg skal nå til på 14pp og da 4 pp med pergo.

Jeg har fått EL di 2 siste gangene på samme dagen i syklusen. Så da er jeg godt forberedt til neste gang nå!

Lykke til!!!

Her er enda en solskinnshistorie: jeg hadde ingen bivirkninger. Har hatt to doble kurer. Kanskje jeg ble en smule trøttere, men det kan skyldes andre ting.

Forresten ble murringene mer kraftige. Det er det eneste. Ikke vondt, men kjente veldig godt når livmorveggen 'bryter sammen'. 1 uke før mensen kjenner jeg at slaget er tapt:-) Så den dagen jeg er 7 dager før IKM og ikke kjenner murringer, blir jeg glad og håpefull:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...