jeg&sambo er foreldre Skrevet 18. juni 2006 #1 Del Skrevet 18. juni 2006 Fikk positiv test istad. jeg er 5 uker på vei og er livredd plutselig..jeg er kjempeglad, men det kom så brått på.gikk bare å ventet på mensen jeg selv om jeg var 4 dager over ikm:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2006 #2 Del Skrevet 18. juni 2006 Gratulerer med positiv test!! Husker godt den følelsen av å være livredd og samtidig kjempeglad. Husk å kose dere midt i all redselen.. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DiddiDaddi Skrevet 18. juni 2006 #3 Del Skrevet 18. juni 2006 Gratulerer, og velkommen hit ) La det synke inn litt du, og kos deg i tiden som kommer! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 18. juni 2006 #4 Del Skrevet 18. juni 2006 Gratulerer!! Er jo kjempespennende. Skjønner at du er glad og redd på samme tid. Har dere barn fra før? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jeg&sambo er foreldre Skrevet 18. juni 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 18. juni 2006 Nei, vi har ikke barn fra før. Så nå blir jeg forhåpentligvis mor i en alder av 23 år:)Dette blir en morsom tid vil jeg tro og håpe. Jeg er så glad og greier ikke slutte smile:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 18. juni 2006 #6 Del Skrevet 18. juni 2006 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 18. juni 2006 #7 Del Skrevet 18. juni 2006 Grattis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå