Gå til innhold

Shit....jeg er gravid....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok en test i dag morges...og den ble positiv med en gang!Ingen tvil...jeg er 5 uker på vei:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo helt supert det!

Grattis:) :)

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Ønsker deg lykke til videre i 1. trimester :-). Kan jeg spøre hvordan dere fikk den til å sitte?

Skrevet

grættis!!:-)

Skrevet

Takk, takk!! Jeg var helt uforberedt på det. Gikk bare å ventet på mensen jeg, 4 dager forsinket:)Hadde vanvittig mye sex hele mai, så tror det er oppskriften. Jeg kom før han hver gang og lå med sæden inni hele natta.

Skrevet

vil det si at du ikke har hatt noen symptomer i det hele tatt? For uten uteblitt TR?

(si ja, pls.... ;) ....)

Skrevet

Ja, det stemmer. Har ikke hatt noen symptomer. Men jeg har hatt influensa, da..og har det enda, så vet ikke om det er grunnen.

Skrevet

Jeg gratulerer-masse lykke til!

Skrevet

Gratulerer og lykke til!!!

Skrevet

Gratulerer så mye! Satser på den metoden, jeg òg :)

Skrevet

Gratulerer masse!!!!! Masse sex er nok oppskriften ja. Har også hørt at det er best å komme før mannen, for da kommer der mere væske som svømmerne kan svømme i. Skal selv teste ut den teorien :-)

Skrevet

Gratulerer masse!!! :0)

Klem fra Loise

Skrevet

Tusen hjertelig takk for alle gratulasjoner. Antar at jeg kan begynne å bevege meg over til 1.tri nå, men jeg har egentlig ikke noe lyst:(Har hatt det så koselig her med dere i det halve året vi har prøvd:)Dere må alle bare spørre meg hvis det er noe både nå og i framtida og gjerne spør etter meg både her og 1.tri, hvis dere vil:)Bare hvis det er noe jeg kan hjelpe med:)

Jeg kan jo nevne at jeg hadde SA i mars og har hørt mange har sagt at det er lettere å bli gravid etter en SA, men jeg vet ikke. Og noen fikk kanskje med seg at jeg spurte her inne i går ang. hvite stive brystvorter. Det var jo et tydelig tegn. Bruker jo ha vondt i de ved ikm, men ikke SÅ vondt:)Greier ikke ha på meg bh, for å si det sånn. Også har jeg kjent ørsmå kjempevonde stikk i høyre eggstokk, tror jeg det er.

Stor klem fra en som kan skifte nick:)

Skrevet

Gratulerer masse;-)

Lykke til inne på 1 tri.....

Skrevet

Grattis!!!

Velkommen etter!!

Skrevet

Gratulerer så masse!!:-))

Skrevet

hei på deg!

Dette var hyggelige nyheter! Håper dette går bra, og at du får et flott svangerskap!!

Klem,

Skrevet

dropp sf nå da og tenk på barnet og ikke deg selv.

Lykke til :)

Skrevet

gratulerere så mye..kjempe gøy da.lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...