Gå til innhold

Oktober: mammaklær


baremegbare

Anbefalte innlegg

hei jenter!

Har dere noen tips til hvor man får kjøpt mammaklær som ikke koster skjorta,men som også ser "normale" ut? Har snart ingen klær som passer lenger... Gudsjelov er det fint vær ute, trenger ikke så mye klær da.... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

H&M har litt mammaklær. Utvalget er jo begrenset, men de kan ha en del fint. Problemet er at det går fort ut igjen visst de får inn noe fint, men de får varer flere ganger i uka i de største byene hvert fall. Er visst enkelte Lindex- og Kappahl- butikker også som skal ha mammaklær, har bare ikke kommet over noen selv enda.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt noe på Lindex som jeg syntes er bra. Som skjørt med strikk i livet (som man også kan bruke senere). På H&M kommer jeg alltid "for sent" for da har de bare store størrelser igjen i det jeg syntes er fint. Har kjøpt noen linbukser, shortser o.l på Vero Moda og Only som har strikk i livet, så jeg prøver å finne ting som kan brukes selv om man ikke er gravid. Ellers så passer mine vanlige topper foreløpig, så jeg har ikke kjøpt så mange overdeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har - i likhet med majoriteten her inne - selvsagt vært på H&M, Lindex og tittet innom Kappahl. Kjøpte en dongeribukse (sånn med bred strikk til å trekke over magen) på H&M; mulig jeg kjøpte en str for stor, men vil IKKE anbefaled enne typen bukse. Den henger godt nede på hoftene det meste av tiden og passet ihvertfall ikke meg!

 

På Lindex har jeg kjøpt en linbukse jeg synes er både fin og behagelig.

 

Ellers har jeg handlet en del klær på Indiska (linbukser med strikk i livet og topper), Cubus (linshorts med knyting og vanlige, elastiske topper),Noa Noa og B-Young (skjørt med knyting i livet).

 

Om du har tid til å gå og snuse litt kan du finne en del fine - og billige - ting i andre butikker enn i de rene mammabutikkene.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...