Gå til innhold

Gladnyhet til alle kommende mødre her inne=)


Gjest

Anbefalte innlegg

Satt å surfet for å finne litt gladnyheter for oss nervevrak her inne:

 

Går det bra?

Man antar at så mange som halvparten av alle svangerskap ender med spontanabort. Men de aller fleste spontanaborter finner sted uten at kvinnen er klar over det – ofte til samme tid som ventet menstruasjon.

 

Etter positiv graviditetstest er sjansen for at alt skal gå bra på hele 70 prosent. Dersom det tas ultralyd i forbindelse med blødning i første trimester (første tre månedene) og viser et levende foster, er sjansen for overlevelse 90 prosent.

 

 

Kilden min er: http://www.babyverden.no/templates/Article____10894.aspx

 

Håper dette fikk roet noen av dere, både dere som har blødd og dere som bare generelt er redd for å miste! 70% er jo en flott odds da! For ikke å glemme det at man går jo et steg nærmere riktig retning for hver nye uke man går inn i=)

 

Ha et flott svangerskap, jenter! I de aller fleste tilfeller går det jo bra, og resultatet blir noen fantastisk herlige små gutter og jenter=)

 

Stor optimistisk klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

å takk dette var et flott innlegg:-) eg satt faktsik og forklarte til min mann hvor mange det går galt med, og div andre frustrasjoner en kan lese om på disse sidene, så dette va fint:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...