Gå til innhold

Her er det fullt tanteparty!

Anbefalte innlegg

Nå tror jeg tante har bedt med seg alle tantene hit dere!

Jeg er midt i syklusen og skal ikke ha besøk, men hun og flere andre satte seg til her igår, og ikke faan om de drar. Herregud nå er jeg såååå frustrert. Går ikke an å få prøvd engang men huset fullt av tanter som kliner og søler.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5387653-her-er-det-fullt-tanteparty/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars deg - og velkommen i klubben! Tanta fra det ytre rom landet i dag her også - et par dager for tidlig. Har kjent det på meg, og spottet i noen dager allerede, men selvbedrag er jo som kjent det beste bedrag:-)))

Men å få fullt besøk midt i syklusen er jo ikke noe særlig. Ville ha ringt legen i morgen hvis jeg var deg.

Heisann horatio

Jeg er helt enig med de over her, syns du skal ta å ringe gynekologen din, for å høre om dette er normalt i forhold til at du har brukt pergo og nå har ett opphold.

Skjønner godt at du blir frustrert! Denne finurlige kroppen har vi jo bare ikke kontroll over! Men det er godt å få en mulig forklaring på hvorfor den oppfører seg sånn.

Håper du finner ut av det snart horatio, og at det snart blir orden på sakene =)

Hei Horatio

Jeg er også 46 og har ønsket meg et barn i to år nå.

I vår tok jeg blodprøver på de rette dagene og hadde en fsh på 33.

med dette tallet og alderen var alt håp ute sa legen.På innvendig ul så hun at jeg hadde eggløsning og follikler så systemet fungerte fortdatt.

Men det er ikke bare eggløsning som skal klaffe sa hun.

Jeg har beholdt håpet helt til nå , men de siste mnd har jeg som du fått mens med kortere eller lengere syklus mellom blødningene enn det jeg har hatt før.Den siste mnd har jeg også hatt småblødninger i syklusen i tillegg.Jeg har nå skjønt og innsett at hormonene ikke er slik som før.

Jeg har innsett at min tid som fertil er iferd med å ebbe ut.

Det har vært vondt og jeg sliter fortsatt

Tror tanta mi har vært med på festen.... må bare unnskylde hennes dårlige oppførsel - hun eier ikke folkeskikk ! Men i dag kom hun tilbake fyllesjuk og fæl !

Tror du jeg ble irritert eller - på toppen av alt 5 dager før tiden - så jeg fikk ikke smakt på spenningen heller denne pp`n !! Skikkelig dårlig gjort !

I kveld skal jeg kjøpe all sjokoladen jeg har unnvært den siste perioden - og håper tante får dårlig samvittighet !!!!!

Åhhhh!!!!! ( bare måtte få det ut ...)

"kjempesur"

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...