Gå til innhold

kan noen svare på.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tok ringtesten nå, og den gikk fra side til side. hva tilsier det da? gutt eller jente?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hallais;) jeg vet ikke, men jeg måtte bare skrive at sønnen din har nydelig navn.. det skal nemlig vår og hete;)

Skrevet

Vil tro det betyr gutt, :)

Skrevet

skal han hete odin ja!! så moro! ja, jeg angrer ikke på det navnet. det blir kanskje en elias nå, dersom det blir gutt.

Skrevet

Elias er også kjempe fint..jeg hadde det i hodet en liten stund.. men så har det liksom alltid vært en Odin så da blir det det i steden..( til og med før ul kalti vi han knerten og Odin i smug he he ). Han får Alexander til mellom navn da.. ( det har pappan som mellom navn også)

Så dere er flinke med navn.. ;)

hvor langt er du ?

Jeg er 24+3--- termin 7 oktober .. Og Odin har allerede vært i opprørmed mora si.. he he ;)

Gleder oss vilt;)

Skrevet

jeg er 12+5. har termin 28.des. gleder meg til tirsdag!!! såg han i uke 9 og 10 også da :-) håper alt går bra. får litt panikk noen ganger......men men helt naturlig det også. de sier det er små sjangser for at det skal være noe galt, selv om jeg går på medisin.

Skrevet

Det går som regel bra vet du;) og nå er du jo over den "farligste" mila.. bare kos igjen ;)

;)

Skrevet

ja, jeg er roligere nå enn jeg var. jeg har epilepsi, så jeg har vært på to ul før også da, og de så jo ingenting der, så jeg vil tro det er iorden. skal til trondheim tirsdag. der er de kjempeflinke!!

Skrevet

Jordmor på UL var veldig sikker på at jeg venter gutt, og pendelen svinger fra side til side over håndleddet mitt, og rundt i ring over magen.

Skrevet

hei.

ring test??

hvordan gjør man det???

ultralyd i mogen :D

Skrevet

Ringtesten er når du tar en ring du bruker og trer inn på et hårstår (fra deg selv) og holder denne stille over innsiden av håndleddet ditt, still spørsmål om hvilke kjønn du bærer og ringen skal da etterhvert begynne å bevege på seg av seg selv. var det noen som forstod noe av dette? Er litt vanskelig å forklare:)

Side til side er gutt og rundt er jente.

Samboeren min tok ringtesten på meg før vi var på ultralyd og den gikk rundt. (Han visste ikke hva som var hva, så han kan ikke ha blitt påvirket av noe.)

På ultralyden viste det seg at det mest trolig er ei lita jente der inne:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...