Gå til innhold

September: Tilbake fra Alcudia !!!! Har hatt det TOPP TOPP TOPP !!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Tilbake fra Alcudia !!!! Har hatt det TOPP TOPP TOPP !!!

 

3 juni reiste vi til Mallorca, Alcudia med baby i magen og hele pakka hehe ! vi kom hjem 17 juni og hadde det HELT supert ! Vil absolutt anbefale stedet for andre, iallefall om man har barn ! Har aldri sett så mange bebbiser på et sted i hele mitt liv, moro.

 

Maten var bra, servicen var bra, hotellet var supert, stranden var nyyydelig, været var flott, folkene hyggelige og ingen innpåslitne mennesker, så dette gjør vi nok igjen en gang i fremtiden når baby har kommet !

 

Legger ut noen bilder under nicket mitt her så kan dere se, vi hadde leilighet i 4 etg. m heis og DEN utsikten ! Helt nydelig - hele Alcudia bukten rett utenfor vinduet ! Stor og fin leilighet var det også ! Anbefaler på det sterkeste Hotell: "Alcudia Pins" (Apollo tar deg dit).

 

Buss var rett utenfor hotellet nesten, denne tok deg til alle steder du trengte. Bussen er billig, 2 Euro for 2 personer ca uansett hvor du skal.

 

Man hadde dessuten ALT på hotellet, det var mere en liten by. De hadde internett, vaskesenter, butikker, restauranter(flere), dagligvareforretninger osv. osv. Rent og nydelig område ! De har arrangementer med show og scene på hotellet, barer, og puber osv. Fikk sett VM-kamper på storskjerm osv. Skal du til Alcudia med barn er dette et topp sted !

 

Der har du ALT på et sted og det er MEGET barnevennlig ! Helt topp rett og slett !

 

Har fått meg time til ks-samtale på sykehuset, så er spent på hvordan det skal gå ! Ellers så var det supert å være gravid i syden, 0 problem ! Følte meg faktisk MYE bedre der enn hjemme, bekkenløsning og alt forsvant der ! Helt fantastisk deilig å slappe av der, og være i solen var ikke noe problem i det hele tatt ! Varmen var bare kos !

 

Stor sommerklem fra meg :)

 

 

http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail/380620 Her er albumet mitt :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

så flotte bilder :-) Det så virkelig herlig ut ja! Synd med vår sydentur som gikk i vasken... men, men skal ta det igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...