Gå til innhold

7 mnd og ruller ikke fra mage til rygg.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:-)

Min sønn er nettopp begynt å rulle fra mage til rygg, og han er 10,5 mnd og innenfor normalen:-) Så bare smør deg med tålmodighet, de er så forskjellige. Noen bruker litt lengre tid enn andre.

Annonse

han her kar'n rullet fra mage til rygg ofte da han var 2-3 mnd gammel, men etter det har det vært stopp! begynte å rulle fra rygg til mage da han var 5,5 mnd og gjør det hele tiden nå, i tillegg til at han har lært å krype. han er 7,5 mnd snart og liker ikke å ligge på ryggen så hvorfor skal han snu seg dit da? ikke stress med dette du:)

Tror absolutt ikke du skal engste deg enda:) Barna er veldig forskjellige.. Min begynte å rulle seg fra rygg til mage en uke før han var fem mnd. Nå er han 5,5 mnd, men ruller ikke andre veien. Ser ikke ut som om han har tenkt til å gjøre det på lenge enda.. Noen babyer ruller jo ikke før de er 10 mnd.. Noen går når de er 10 mnd. Som sagt, veldig forskjellig, så absolutt ingen grunn til bekymring enda vil jeg si! De tar nok tak i det på hs etter hvert hvis hun ikke ruller når hun blir eldre. Men 7 mnd er jo ikke "treigt" da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...