Gå til innhold

Kan man se om egglederne sikkert er åpne med inv. UL?

Anbefalte innlegg

Hei!

Kan gyn se om egglederne sikert er åpne med inv. UL? Jeg fikk med noe væske første gangen mend da så hun litt dårlig på ene siden nemlig, og resten av gangene har vært uten væske. Jeg syns det har sett ut som jeg har hatt El på samme side hver gang siden jul og hvis den ene egglederen er tett..

Fortsetter under...

Tusen takk jenter! Hva er det de ser på inv. UL med væske da egentlig? Bare selve livmora bedre en uten væske kanskje? Veldig rart at gyn ikke har sendt meg til lap eller røngen siden vi er såppas langt ut i utredning eller? Gått på met. siden før jul, er ferdig med 2. pergorunde og fått tett oppfølging med inv. Ul 2 ganger i mnd for å time EL. siden september ? Jeg stiller skjelden spørsmål pga mange på venteværelset, men til uka tror jeg at jeg må begynne å stille litt spørsmål. Fatter bl.a. ikke hvorfor jeg ikke fikk komme inn å ta progesteron-prøve når jeg sa i fra at tempen var så rar..hm...

Hei vennen! Du kan se eggene på invendig Ul for de har jeg selv sett hof gyn mange ganger uten noe væsker, kun med ultradlydstaven. Ganske gøy å se på skjermen, det får jeg hos min gyn og så peker hun noen ganger for å vise meg eggene. Men jeg er redd for at de ikke skal skli ned egglederen. For selv om den er jevn på bildet så hun ser de ikke er tettet av en cyste etc. så kan den vel være flatklemt om dere skjønner..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...