Gå til innhold

Hvor stor er den største......

Anbefalte innlegg

Gjest -lilly-
Skrevet

.....babyen dere har hørt om?

Jeg hørte nettopp om ei som fikk en baby på 4.5 kg og 55cm lang!!!!! Er ikke det veeeldig mye? alså med de 55 cm.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en litt stor baby, men ikke unormalt. Tror du skal være litt forsiktig med slike uttalelser her jeg, mange som har født som er inne å kikker som vil ta seg nær av det...

Skrevet

Jeg hørte om en som fikk en på 5,1 kilo for noen uker siden... så 4,5 kilo er jo ikke så mye i forhold da :P

Gjest -lilly-
Skrevet

Det var ikke for å være frekk.....men har bare aldri hørt om så store/lange babyer før. Selv fødte jeg en på 44 cm, så for meg er 55cm mye. Men har hørt om mange som har fått babyer på 5 kg.

Ikke meningen hvis noen skulle ta seg nær av spørsmålet mitt.....

Gjest -lilly-
Skrevet

Men han ble jo født 6 uker før termin også da....

Skrevet

På onsdag fødte en tidligere kolega av meg en gutt på 4950g, og 55 cm :) En godt voksen kar...hehe

Skrevet

Onkelen min var rundt 6 kg og født med 2 tenner!

Og nå i voksen aldre bruker han 48 i sko!!!

Det er stort det!

Skrevet

baby`n til kusina mi var 4,8 kg og 58 cm lang...!!!!!!!!! de hadde ALDRI vært borti såååå lang baby før!!:) dette var ei jente oxå:)

Skrevet

Når jeg lå på sykehuset for et par uker siden etter å ha fått minsten, var det ei som fikk dagen etter meg.

Jeg var å stelte minsten, da hun kom inn, la han ved siden av min, og minsten blei "borte":) Mamman fortalte at han var 5740 og 59cm..... tenk dere han ved siden av min som ikke var 50cm og ikke 3kg engang:)

Men han var nydelig da:) (ikke så nydelig som min, men det er vel sånn det er?:) )

Skrevet

Jeg var 55 cm da jeg ble født for 34 år siden. Tror det er ganske vanlig blant høye mennesker. Jeg er 178 nå.

Skrevet

Pappa var 6210 gram og 62 cm da han ble født!

Skrevet

samboern min var 57cm lang og veide 3620g.... svigers hevder at hun gikk en mnd over sin egen termin,,,, legen hadde satt feil termin på henne siden han var så "lang og tynn"... morkaka hennes var helt ødelagt da den kom ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...