Gå til innhold

Hebbie & Maybeme m spire. Hur går det ?

Anbefalte innlegg

Smakte sushien ? Og hvordan går det med deg Maybeme? Har det gått helt opp for deg at det er noe på gang omdagen. Håper du ikke blir alt for kvalm,bare litt da. Og masse trøtt samt later vannet heeeeele dagen. Hebbie og du må ikke raser terassen alene. Helst bare stå å administer. Hi hi. Hadde en skikkelig utskeielse i går med masse godis. Tar på meg goskoa og går meg en tur nå. Man må jo kose seg litt også. Har bare leid video og bodd på bekkekiosken de siste mnd. og siklet over smågodtet. Nu er det nok!! Hva fordriver dere dagen med da?

Fortsetter under...

Hei jenter!

I dag har jeg ligget på sofan og vært kvalm, bekymret meg over spotting og vært i Røyken med min kjære og broren og kjøpt bil.

Blir veldig godt å endelig ha legetime på onsdag, for jeg bekymrer meg absolutt hele tiden nå!

Rosa spotting i går, brun i dag. Er det farlig tror dere? Det gjør ikke noe mere vondt enn den vanlige stikkinga, men blir så redd likevell! Trenger noen beroligende ord her. Lurer på hvorfor denne spottinga kommer på morgenen, er det noe som skjer i løpet av natta tro?

Smågodt hørtes godt ut.....mmmm. Sliter med å spise nå, har klart å få ned 2 brødskiver i hele dag, uten pålegg. Nå må jeg ha meg litt is tror jeg!

Jeg blødde med første mann. Og trodde da at jeg hadde spontanabortert. Da var det gammelt blod.Men det gikk bra. Dersom blodet er brunt er det tegn på at det er gammelt. dersom man aborterer kommer som regel det en masse blod på en gang og så er det over.Ofte er det da klumper i det også. De gangene jeg har abortert har det kommet med det samme og hadde mye vondt i korsryggen. Har hørt at det kan komme litt blod i det fosteret fester seg.

Er du 5 uker nå?

Skjønner at en blir engstelig. Ble jo det selv. Hun naboen som var med på det ene treffet på gullskogen. Hun blødde også i begynnelsen. dersom det blir mye smerter og mye blod, kan du jo ta deg en tur på legevakten. Tror nok at det er litt tidlig å se noe på ul ennå. Ser ikke hjerte før i uke 6-7. Men de ser jo en fostersekk uansett.

Prøv åsenk skuldrene dine å tenk at dersom det skulle gå galt så har du bevisst at kroppen din kan bli gravid. Og at det fort ville skjedd igjen -å bli gravid. Hør: tror nok at dette går bra, men har av erfaring hatt godt av å forberede meg på det meste, men se det positive i det som er, nemlig at du klarte å bli gravid.

Dette kommer til å gå bra:)

Såååååååååå fint at du er litt kvalm da. Positive tegn det.

Takk for oppmuntrende ord. Jeg har klart å roe meg litt ned nå, og håper alt er greit. I følge terminkalkulatoren på babyverden skulle hjertet begynt å slå i går, 17 juni, så da er det vel mulighet til å få se noe på UL, skulle jeg få tilbud om det. Har jo UL om 2 uker, men vet ikke om jeg klarer å vente så lenge hvis jeg fortsetter å spotte. Har lest masse om dette på nettet, og det står at det pleier som regel å være helt ufarlig med litt spotting i begynnelsen. Mulig at jeg blir sykemeldt kanskje? Kan ikke akkurat ta det med ro på jobb, så bekymrer meg litt for tidligvakta i morgen. Opp kl. 6, trøtt og kvalm og alt..... Æsj og æsj.

Annonse

Hadde gått for en sykemelding jeg også, og da ville jeg ikke bare sagt at du spottet, men at du også var så utrolig plaget med kvalme. Da er du sikker på å bli sykemeldt.Håper at du blir det for da har du en mindre ting å tenke på. Kan jo hende at du burde spørre legen direkte om en sykemelding. Du høres såååååå gravid ut. Supert!!!!

Hei jenter !!

Har vært i barnedåp i dag :o)

Kjempekoselig - masse unge folk fra Sande med.

Mye babysnakk ;op hehehe....de var nysgjerrige på meg og kikket på magen. Kjenner dem fra før av, men ser dem sjeldent -spesielt etter jeg ble gravid.Var ei annen som hadde nesten samme termin og hun var tynn - var kjekt å se at hun hadde litt mage ;o) Føler meg ikke så feit da !!

Satt nettopp og spiste sushi :o) nam nam nam.....

Og jeg lå forresten for det meste på sofaen og så på tv. Fikk fort vondt i ryggen og det var mest planlegging og kutting av trær - så da gadd ikke jeg sitte i varmen og kjede meg... Bærte noen greiner og stakk av ....

Og spottinga går nok bra - er vanlig i begynnelsen...

Det var bra å høre at du ikke var blitt fanget under terassen. Barnedåp ja. Mange som var litt nysgjerrig tenker jeg. Deilig at det er litt overskyet i dag, for det er så masse jeg må gjøre inne. På jobb dere da?

Tenker på det at dersom jeg bli kvitt all kvalmen- vil jeg være klar for å jobbe litt igjen. Det hadde jo vært greit. Men det er vanskelig noen ganger da selve kjøreturen kan by på kvalme og ikke minst alle pasientene som røyker og drikker kaffe- tåler ikke lukten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...